Er du og pappaen like engasjert i å stelle babyen?

M

Moderator Tone

Guest
Samarbeider dere begge to?
Eller er det en av dere som tar stellet mest?
 
Syns det er så godt å se hvor mye min kjære har vokst i rollen som pappa. Tror aldri han har tatt i en bleie før vår datter kom 4 april. Men nå er han blitt kjempe flink. Tar opp lille skatten og bytter bleier, steller og bader. Jeg bytter nok flest bleier og tar flest skift. Men utrolig glad for at han tar sin del .
 
Når han er hjemme er det han som tar flest bleier. Men siden jeg er hjemme på dagtid, og hun ofte må skiftes på på natta også så tar jeg naturlig nok mest. Men han hjelper masse til når han ikke er på jobb
 
Når han er hjemme er det han som tar flest bleier. Men siden jeg er hjemme på dagtid, og hun ofte må skiftes på på natta også så tar jeg naturlig nok mest. Men han hjelper masse til når han ikke er på jobb

Dere er utrolig flinke til å samarbeide!
Det er bra han trives i papparollen :)
 
Vi har ca. 50/50 deling av oppgavene rundt baby. Jeg slipper stå opp om natta da jeg er nyopperert og skal ha hvile. Men pumper og ammer og skifter en del på dagtid.
 
Her sloss vi omtrent om å holde på med henne, men han funker dårligere på natten, så har blitt litt sånn at jeg tar det meste på natten uten at vi egentlig har snakket om det. Som regel må jeg jo uansett frem med puppen.. Funker veldig greit, han er flink. [emoji173]
 
Første gjorde han det, nå bytter vi litt på hvem som tar hvilken unge men han tar oftest eldste så tar jeg lille baby. Overlater henne til han så ofte som mulig når hun er våken slik at de får "bondet".
 
Back
Topp