M
Moderator Stine
Guest
Vi var ikke enige i begynnelsen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei! Det var skikkelig vondt å lese at dere har mista et barn i krybbedød. (Hjerte). Skjønner godt at dere ønsker at jenta deres skal få en søsken. Ta skikkelig godt vare på deg selv og skatten dere har fremover nå. Håper vi her inne kan være en støtte om det trengs. Au i hjertet - og lykke for at dere er i gang med en til skatt!Her ville han egentlig ikke ha flere barn. Han har en fra før av som begynner å bli stor, så han så seg ferdig med småbarnsperioden. Det var jeg ikke enig i, så da ble enige om én unge sammen. Da viste det seg at vi skulle få tvillinger. Og siden det var en gutt og en jente så var det ingen av oss som syntes vi trengte flere barn. Dessverre så mistet vi gutten vår i krybbedød rett før jul, og da var mannen snar å si at han ville prøve å få en til. Jeg var egentlig ikke enig pga at tvillingene kom i uke 26 og jeg er redd det samme skal skje på nytt. Men så ombestemte jeg meg. Vil så gjerne at jenta vår skal få et søsken som er nært henne, siden sønnen hans er snart 9 år gammel og det blir et veldig stort alderssprang mellom dem. Så hvis spiren sitter nå så får vi to veldig tette barn. Hun er født i august 2015(hadde termin i slutten av november), og har nå ifølge appen jeg bruker, termin 4. november