Er du og ditt barn morgenfugl eller nattugle?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Som nyfødt og gjennom hele barseltida var hun skikkelig nattugle.
Når vi kom inn i rutiner så endra detnseg. Har siden vert morgenfugl, men kan og sove litt frampå innimellom ;)

Synes hun er både en nattugle og en morgenfugl jeg. ;)
3 1/2 år og rundt 10-11 timer med søvn hver natt. Sovner 21.30 og våkner rundt 08..

Jeg er B! :P

Mine barn er som meg og min mann, A mennesker. De sovner godt om kvelden og våkner tidlig. Spent på tull som kommer!

Husker jeg passet dattera til venninnen min for noen årsiden. Hun er lile gammel som min eldste sønn. Mine gutter hadde været oppe siden syv denne morgenen mens jenta sov til elleve- var kjempe redd det var noe galt og vr inne å så til henne ofte... Veldig uvant;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

A menneske!!!
Min sønn har vært "snill" mot sin mor siden han var 2 måneder gammel: Legger seg og sovner kl 19 sharp, og står opp kl 06/07.
-Passer meg fint, for jeg er morgenfulg :-)
Jeg er glad han også er morgenfulg siden 50% av vaktene mine starter før fuglene fiser og han MÅ stå opp kl 05.50 om han vil eller ikke....(Men det gjelder ikke nå siden jeg er sykemeldt, så da har han på en god dag sovet til kl 08.00)

Vi er B alle sammen :D
Og unhene har alltid sovet godt om natta når dem vsr bebier også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har alltid vert b menneske... Mannen er litt blanda... Så har vi en av hver på guttene... Etter jeg ble mamma har jeg dog blitt sove-menneske... Hahah... Kan sovne på sofaen kl 7, men vil fortsatt sove til 12 dagen etter...
Men uansett... Det har nok mye med rutiner å gjøre også, tenker jeg....

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp