Er du og ditt barn morgenfugl eller nattugle?

Har en som er a- menneske han andre er b-menneske og jeg og i utgangspunktet men blitt a- menneske med åra :)
 
Vi har samme søvnmønster uten tvil, vanskelig for å sovne, men sover hardt og lenge :p
 
hva er jeg da??

jeg legger meg gjerne med barna i 19-20 tiden, og kan sove til 8-9 om morningen..

guttene mine er morgenfugler delux. heldigvis er mannen det.
 
Dessverre er vi ekstreme B-mennesker alle tre her i huset! Småen har en periode(som har vært den samme nå i snart 6mnd...) hvor han nekter å sovne før klokken er alt fra 23-0.30 på natten! Og han har fast rutine når det gjelder leggingen i 7 tiden. Altså vi går på badet og dusjer, pusser tenner og tar medisin, så da er han i seng til rundt 8. Men han ligger våken i sengen i flere timer før han sovner! Jeg blir sliten, samboeren blir sliten, og det ender med at jeg ikke klarer å komme meg opp tidligere enn når småen våkner.. som er rundt 11 på formiddagen! Altså jeg skjønner hvorfor han er sen til å sovne da, men det var akkurat det samme selv når vi var oppe i 6 tiden på morgenen og han var i barnehagen hele dagen! :( Håper det blir bedre når han nå begynner i barnehagen igjen! :)
 
Back
Topp