Er du nøye med hva du spiser som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Jeg følger anbefalingene. Vet sjansene er små, men det er ikke verdt å risikere noe for min del.

Men vil heller ikke annonsere graviditet enda, og er mye på farten med jobben for tiden. Så det blir noen rare unnskyldninger her og der ;)

Ja, og det er såå kjedelig å se på samboer som storkoser seg med MIN trønderfår

Selvfølgelig!!

Aldri i verden om jeg vil risikere den lille i magen til tross for at jeg har lyst på noe!

Spiser veldig mye grønnsaker og salat, men det gjør jeg også til vanlig [emoji5] passer selvfølgelig ekstra på nå [emoji5]

Følger anbefalinger, i tillegg til at jeg spiser mer frukt og grønt enn før (og mindre søtsaker). Kuttet kraftig ned på pepsi max også. Må legge til rette der jeg kan tenker jeg. :)

Følger de fleste ja, men altså.. Magre meieriprodukter? Bare magert kjøtt? Nei takk.

Følger de fleste ja, men altså.. Magre meieriprodukter? Bare magert kjøtt? Nei takk.

Enig. Hvorfor? Har vært gravid før, aldri hørt noe om det. Spiser norsk salami og jeg da. Jordmor sa det var Ok. Og det står på hjemmesiden deres at gravide kan spise det

Hehe, enig! Jeg følger råd dom hår på hva som er bra for barnet. Ellers prøver jeg å spise sunt. Men i dag ble det faktisk bacon

Back
Topp