Er du mye kvalm?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Kjenner litt i korte bølger. Har merket meg at det er på ettermiddag/kveld når jeg er sulten og/eller frossen. Så lenge jeg spiser jevnt merker jeg ikke mye [emoji4]

De to siste dagene har jeg blitt veldig kvalm i perioder i løpet av dagen - særlig når jeg tar bussen til og fra jobb. Jeg skal bytte til T-banen så jeg slipper så mye rykk og napp.

Jeg har kjent på litt svak kvalme både igår og idag og jubler for hvert symptom jeg får [emoji23][emoji1305]

Er 5+5!

Jeg blir litt letter bilsyk, men ellers fint lite og ingenting enda. Burde vel være glad for det, men ... :p

Idag startet kvalmen her, 5+6!

Litt uggen på kveld og ved spesielle lukter men er ikke så dårlig at jeg spyr enda. Håper det holder seg borte denne gangen!

Jeg er bare 7 uker på vei å er så kvalm og blir dårlig av alt, tidligere svangerskap har jeg ikke hatt noen problemer med noe, nå ligger jeg våken på natta og får ikke sove, beina verker og har hodepine [emoji25] er ikke dette veldig tidlig å få så sterke symptomer?

Nei! *bankibordet* :D
Litt små uggen om det er lenge siden jeg spiste bare. Krysser fingrene, for at det forblir med det dette svangerskapet :p

Back
Topp