Er du med i en barselgruppe?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Ja, men henger ikke noe med dem utenom gruppene på helsestasjonen da vi bor kjempemange fra hverandre :eek:
 
Ja, vi hadde et første møte på helsestasjonen der vi fikk litt tips om hva som var vanlig/lurt å gjøre og så avtalte vi møter videre. Vi har nå fast møtedag i uka, men er ulikt hvem som kommer. Sist var vi bare to, men det er helt greit. Noen har barn fra før og er litt travlere, mens noen er mye aleine med mann som jobber mye og de kommer oftere. Vi har en felles hemmelig gruppe på Facebook der vi avtaler treff utenom den faste dagen, f.eks hvis noen skal til sentrum om noen andre vil henge seg på eller hvem som skal være med på babysang den uka. Veldig fornøyd med gruppa.
 
Ja :) vi bor alle i nærheten av hverandre og er masse sammen :D
 
Ja :)
E kun 4 i vår gruppa og har t no berre hatt ei samling med fysio.
Lange avstander i ein kronglete kommune, så hadde ikkje nåken forhåpninga.
E nesten daglig med ho eina, bur i samma bygd og blei gode venninne FØR dei små kom t verden :)
 
Ja, vi er åtte stykker som møtes hver uke til lunsj og kake hjemme hos hverandre - kjempekoselig! :D Andre dager i uka møtes vi for trilletur, cafébesøk osv. Noen har barn fra før av, og vi mammaer er i alderen 26-40 år.
 
Vi er er syv stk, men det er sjeldent flere enn to-tre som møtes. Prøver å møtes hver uke, men ofte har folk planer eller noen er syke :( jeg kjenner ingen andre her jeg bor, så skulle ønske gruppen var litt mer aktiv
 
Ja :) Vi er en ganske stor gruppe, hele 14 stk med september babyer fra hele kommunen, satt sammen av helsestasjonen. Det er som regel bare 4-6 stk som møtes når noe avtales da. Vi bor spredt, det passer aldri for alle og noen virker egentlig ikke så interessert i å være med :p
 
Ja, to stk :) Fant en via Oktober forumet her og en via kommunen :)
 
Ja vi er åtte stk. Men stort sett jeg som ber dem med på turer og kafé. Lei å være den som omtrent alltid tar kontakt. Vi er aldri med er enn fire stk om gangen
 
Jaaa vi er 4stk, kjempetrivelige jenter og vi møtes 1-4 ganger i uken.. Mest turgåing da alle liker og være ute :) også har vi hatt noen lunsjen hjemme hos hverandre, slik at de små kan leke litt sammen :) har flere venner her med små som er født samme år også, så det blir veldig kjekt når de blir større også :D bor kun et par km fra hverandre så vi plukker hverandre opp på tur ;)
 
Babysvømminggjengen her har blitt en barselgruppe, vi er seks stykker som spiser lunsj hver uke og innimelllom treffes vi oftere også, koselig :)
 
Var på ett møte med barselgruppe (på helsestasjonen ), hun ene fikk jeg litt ko takt med etterhvert fordi vi begynte på babysang sammen, ellers ikke noe kontakt med noen av de. Savna I grunn å ha ei barselgruppe, menmen, har kost meg i permisjon uansett
 
Var på ett møte med barselgruppe (på helsestasjonen ), hun ene fikk jeg litt ko takt med etterhvert fordi vi begynte på babysang sammen, ellers ikke noe kontakt med noen av de. Savna I grunn å ha ei barselgruppe, menmen, har kost meg i permisjon uansett
Sånn var det her og. Litt kjedelig, men har heldigvis flere venninner som har gått hjemme ca likt, så har vært en del ute på "barseltreff" fordet :D
 
Back
Topp