Er du med i "BV-gjengen"

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
føler du at du hører til i BV-gjengen som ble snakket så mye om i går??

nei

Jeg skjønner ikke helt hva denne gjengen er for noe,så nei,jeg er ikke med i noen gjeng da tør jeg påstå..[8|]

Jeg har vært aktiv her inne i noe som nærmer seg 4 år. Folk har snakket om BV gjengen nesten hele tiden. Vil tro at det har forandret seg hvem man mener er med i den... Jeg aner uansett ikke hvem det er. Nå har jeg ikke peiling!

Er nok ikke d nej..
Får så lite svar når jeg først legger ut noe her likevel så..

ORIGINAL: Rævvabakfram

Nå har jeg gått glipp av noe ser jeg [8D]

er ikke med i noen gjeng[:D]

Fins det en bv gjeng? Hehe, unnskyld at jeg ler. Men da blir det litt sånn ungdomskoleaktig!!![:D][:D]

nei[:)]

Jeg er ikke med i noe BV gjeng, og syns i grunnen det er litt patetisk om det faktisk finnes en "gjeng" på BV, min mening da! [:)]

Syns ikke det er noen spesiell gjeng her inne. Det er noen som holder mer sammen enn andre, som kjenner hverandre godt. Det syns jeg bare er naturlig. Folk har møttes irl og knyttet bånd. Da backer man hverandre opp.
Og er man med på morotrådene, eller ikke er redd for å si meningen sin så blir man lagt merke til her inne. 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal syns det er så forferdelig.
Jeg er ikke med i noen spesiell gruppering her inne, og det gjør meg ingenting. Man må gi for å få, og jeg gir ikke spesielt mye av meg selv.

Hvem er med i den gjengen da?? De som er mest aktive? Selv om de kanskje verken kjenner hverandre privat, er gode venner eller alltid enige?

ORIGINAL: Ida82

Fins det en bv gjeng? Hehe, unnskyld at jeg ler. Men da blir det litt sånn ungdomskoleaktig!!![:D][:D]

bare le du[;)][;)]
er ikke mine ord.... andre som brukte denne frasen i går....

tror det var noen som følte seg "utenfor gjengen" som skrev det....
hun var litt sint fordi så mange holdt sammen uansett hva det gjaldt her inne...

Nei, og jeg tror neppe "gjengen" vil ha meg der heller.

Nei, og spør du meg er det ekstreme forskjeller på terminklubbene og Generelt! På mitt terminforum er det ingen dømming, og ingen frekke kommentarer. Man må ha litt baller for å henge her på generelt[:D]

Er litt tendenser til barnehage innimellom...[8|]

Virker innimellom som det er enkelte her som bare er ute etter og krangle, og ikke faktisk hjelpe.

Men når det er sagt er det maaange herlige damer her også, og jeg får stort sett svar på det jeg lurer på[:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Ida82

bare le du[;)][;)]
er ikke mine ord.... andre som brukte denne frasen i går....

tror det var noen som følte seg "utenfor gjengen" som skrev det....
hun var litt sint fordi så mange holdt sammen uansett hva det gjaldt her inne...

Ok!! Synd å måtte føle det sånn inne på et åpent forum for alle!!

JEg må innrømme at jeg ikke har lagt merke til en "gjeng" her inne. Men nå henger jeg meg ikke så mye oppi sånt heller. Er på BV for å spørre/dele erfaringer/svare og lignende... Ikke for å måtte føle meg som en del av noen.

ORIGINAL: Mesaana

Hvem er med i den gjengen da?? De som er mest aktive? Selv om de kanskje verken kjenner hverandre privat, er gode venner eller alltid enige?

you tell me.... jeg aner ikke....

Back
Topp