Er du matvrak? :D

Fargeklatten

Gift med forumet
Frem til nå er det egentlig ingenting som har frista av verken mat eller godt. Men nå, nå har jeg lyst på alt og særlig ting jeg aldri spiser! Nesten aldri spist det, men i dag blir det løvbiff og chips til middag :D Og skolebolle med deilig krem og kokos etterpå, og så har jeg lyst på boller med brunost, vaffel, is, gjerne sammen ;) Åå, nam :D

Har du lyst på nye ting eller alt på en gang om dagen? :P

Hahaha.. Som å høre meg :p jeg har lyst på de utroligste ting :p

prøver å ikke gå forbi brødavdelinga på butikken, der er det så masse godt :p

Hahaha.. Som å høre meg :p jeg har lyst på de utroligste ting :p

prøver å ikke gå forbi brødavdelinga på butikken, der er det så masse godt :p
Godt å høre at vi er flere :-D gleder meg sykt til kremen i skolebollen! Klarer du å la være å kjøpe å spise? :-P

Frem til nå er det egentlig ingenting som har frista av verken mat eller godt. Men nå, nå har jeg lyst på alt og særlig ting jeg aldri spiser! Nesten aldri spist det, men i dag blir det løvbiff og chips til middag :D Og skolebolle med deilig krem og kokos etterpå, og så har jeg lyst på boller med brunost, vaffel, is, gjerne sammen ;) Åå, nam :D

Har du lyst på nye ting eller alt på en gang om dagen? :P
Jeg spiser det jeg kan få tak i :p ikke så glad i søte ting som brus, boller og godteri lenger og det er jeg glad for :-)

Godt å høre at vi er flere :-D gleder meg sykt til kremen i skolebollen! Klarer du å la være å kjøpe å spise? :p
Sikler nesten her jeg sitter :p jeg klarer å la være så fremt jeg ikke ser det :p men når jeg var på butikken i stad MÅTTE jeg kjøpe meg en sånn billys pizza, har ikke spist det på evigheter, men før jeg gikk inn der fikk jeg akutt lyst på det :p gikk nervepirrende mot frysedisken, tenk om de ikke hadde det :p haah.. Men det smakte godt da ;)

Sikler nesten her jeg sitter :p jeg klarer å la være så fremt jeg ikke ser det :p men når jeg var på butikken i stad MÅTTE jeg kjøpe meg en sånn billys pizza, har ikke spist det på evigheter, men før jeg gikk inn der fikk jeg akutt lyst på det :p gikk nervepirrende mot frysedisken, tenk om de ikke hadde det :p haah.. Men det smakte godt da ;)
Hihi, ser deg for meg, lister deg sakte mot disken ;-) se for deg krisa om de hadde vært tom? :-P bolly pizza hørtes godt ut! <3junckfood<3 jeg spiste pizza med creme fraiche i går, det var syyyyyykt godt! :-D

Hihi, ser deg for meg, lister deg sakte mot disken ;-) se for deg krisa om de hadde vært tom? :p bolly pizza hørtes godt ut! <3junckfood<3 jeg spiste pizza med creme fraiche i går, det var syyyyyykt godt! :-D
Haha.. Ja det hadde nok blitt litt krise om de ikke hadde den :p vet ikke hva jeg hadde gjort, glad jeg slapp å finne ut av det ;) åå, det høres godt ut!! Har akkurat spist pizza nå, til middag ;) ikke billys da men, var godt :)

Haha.. Ja det hadde nok blitt litt krise om de ikke hadde den :p vet ikke hva jeg hadde gjort, glad jeg slapp å finne ut av det ;) åå, det høres godt ut!! Har akkurat spist pizza nå, til middag ;) ikke billys da men, var godt :)
Fantastisk godt med skolebrød, til tross for at det hadde sin pris :P

Haha er som høre meg :P
Har lyst på ALT!!Og syns jeg er konstant sulten :O Uff..
Mannen har fått beskjed at det er han som stort sett må ta seg av handlinga,ellså kommer jeg hjem med alt mulig rart (som ikke sto på lista) fordi jeg fikk lyst på det da :P
Han bare rister på hodet :P

Kom hjem med 3 is på pinne her for noen dager siden,jeg hadde lyst på alle og klarte ikke bestemme meg ;) Hihi

Kjenner meg igjen, er sulten heeele tiden! Synes ikke jeg gjør annet enn å spise!
Har begynt å ta med meg to matpakker på jobben for en holder virkelig ikke...

Back
Topp