Er du lykkelig??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er du lykkelig i den livssituasjon du er i nå?

Kunne du endret noe for å vært mer lykkelig? Hva da?
 
Jeg vil si at jeg er lykkelig:Heartred

Jeg har to friske barn, en som elsker meg, tak over hodet og en jobb å gå til :)
 
Ja, jeg er lykkelig. Enkelt og greit! :)
 
Ja, føler meg lykkelig og elsket :)
 
Lykken kommer kun fra en selv :)

Etter at jeg skjønte det har jeg vært mye mer lykkelig jevnt over.
 
Jeg vil si uansett situasjon jeg befinner meg i så finner jeg lykkestunder og vil finne ting som jeg setter pris på og føler meg heldig at jeg har det/dem. Men situasjonen min i seg selv er ikke ideell og skulle gjerne forandret den om det var opp til meg, men siden det ikke er det, så prøver jeg å sette pris på de tingene jeg kan i hverdagen[emoji4]
Og regner meg at jeg føler meg lykkelig når mageboeren kommer ut[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ og er lykkelig for å være gravid[emoji173]️
 
Jeg er lykkelig [emoji4] to friske og fine barn, og en mann som elsker meg. Selv om hverdagen kan være slitsomt med en nyfødt, koser jeg meg og kjenner på lykkefølelsen mange ganger om dagen [emoji173]️
 
Jeg er lykkelig[emoji173]️jeg har funnet drømmemannen min som har stått ved min side gjennom tykt og tynt og som setter pris på meg. Og ikke bare det så har jeg den fineste familien og de beste vennnene. Selvfølgelig er noen dager litt gråere, men når jeg da stopper opp å tenker på de rundt meg blir jeg varm inni meg[emoji173]️lykke
 
Ja:) Har håp, tro og kjærlighet. Fokuserer på hverdagsgleder:)
 
Jeg føler jeg burde være lykkelig, at det er forventet at jeg er det. Jeg har en fin liten familie med barn og samboer, vi er aller friske, har tak over hodet, jobb og gode venner.

Men lykkelig? Egentlig ikke. Jeg er glad. Og takknemlig. Veldig takknemlig for alt jeg har! Jeg smiler og har flest gode dager. Men også mye slit, tid som ikke strekker til, dårlig samvittighet og bekymringer, masse bekymringer. Så vil ikke si jeg er lykkelig men jeg har det ganske fint i grunn.
 
Jeg føler jeg burde være lykkelig, at det er forventet at jeg er det. Jeg har en fin liten familie med barn og samboer, vi er aller friske, har tak over hodet, jobb og gode venner.

Men lykkelig? Egentlig ikke. Jeg er glad. Og takknemlig. Veldig takknemlig for alt jeg har! Jeg smiler og har flest gode dager. Men også mye slit, tid som ikke strekker til, dårlig samvittighet og bekymringer, masse bekymringer. Så vil ikke si jeg er lykkelig men jeg har det ganske fint i grunn.

Kjenner på den jeg og ja.
 
Nei, men ting kommer seg. Det trengs arbeid. Og det jobbes med. Ting er tatt tak i og ting er blitt bedre absolutt. Men jeg er gladere enn på lenge da [emoji169] Og det er absolutt en god start.
 
Ja, jeg vil egentlig si det! [emoji5] Har en fin samboer, en super jobb, et hus vi trives i, og forhåpentligvis etterhvert et barn. Så føler ting er veldig bra [emoji16]
 
Jeg føler jeg burde være lykkelig, at det er forventet at jeg er det. Jeg har en fin liten familie med barn og samboer, vi er aller friske, har tak over hodet, jobb og gode venner.

Men lykkelig? Egentlig ikke. Jeg er glad. Og takknemlig. Veldig takknemlig for alt jeg har! Jeg smiler og har flest gode dager. Men også mye slit, tid som ikke strekker til, dårlig samvittighet og bekymringer, masse bekymringer. Så vil ikke si jeg er lykkelig men jeg har det ganske fint i grunn.
Amen :Heartbigred
 
Eg føler meg lykkelig ❤ har den beste samboeren i mine øyne og en baby på vei (10 uker i mårå), og er trives med det eg gjør :)
 
Vet ikke helt hva det vil si. :p Sett bort ifra jobben har jeg det vel ganske fint nå.
 
Ja, har termin om snart bare to dager med nr 4, men første felles med mannen i mitt liv,[emoji7]
Vi har et godt familieliv og et godt forhold:)
Kunne ikke hatt det bedre nå, [emoji175]
Endelig så gikk ting min vei også[emoji5]
 
Back
Topp