Er du lei?

M

Moderator Marte

Guest
Korleis motiverar du deg sjølv for dei siste vekane?
 
Med at nå kan jeg endelig slappe av! Har jobbet 100% til nå så skal bli godt å ha beina høyt og bare gjøre det jeg ønsker fram til det skjer noe og ikke tenke jobb :joyful:
 
Ja!
Men det er en del ting som må på plass først, så like greit at han blir der inne en stund til :p
 
Ja, kjempelei! Nå kan babyen straks begynne å tenke på å komme ut. Er utrolig sliten og nattesøvnen blir nok bedre med nyfødt (kan ikke bli verre enn nå..). Vi gleder oss så mye til å møte lillesøster :)
 
Ja, nå er jeg lei. Er bare 34+4, så han får være inne noen uker til.

Mest av alt er jeg utrolig spent på å få den lille i armene og på å bli kjent med han :love7
 
Ekstremt lei. Aldri mer:wtf:
Nå gleder jeg meg bare til premien så jeg kan glemme hvor grusomt det er å være gravid.
 
Jeg er lei. Varm, tung, vondt overalt og hoven. Likevel vil gjerne nyte noen få fri dager før mini kommer. Det blir noen turer til svømmehallen, akvareller og videospill.
 
Eg er ikkje lei endå. Formen er god, så eg kan godt venta til termin. Det er mest praktisk med tanke på jobb, og så føler me oss ikkje heilt klar endå. Min mann er vikaren min i permisjonen, og eg har ein annen som skal gjera jobben frå dagen før termin slik at me begge to kan vera på sjukehuset og heime den fyrste tida. Men så er det snakk om mulig igangsetting på grunn av at ungen er litt liten.
 
Ikke lei, er 37+2. Kanskje utålmodig? det er jo veldig spennende å ikke vite når og hvordan fødselen setter i gang :)
 
Begynner å bli rimelig lei ja. Tror han blir kickboxer, kjennes i allefall slik ut. Sparker opp under ribbeina, boxer ned i bekkenet og kjører knærne ut i sidene og bakover. Det meste av disse bevegelsene er direkte smertefulle. Er lei halsbrann, dårlig søvn, vondt bekken og å kjenne at kroppen samarbeider om svært lite.
Men likevel må han gjerne bli der inne de siste 5 ukene, har alt for mye jeg skulle ha gjort før han kommer :hilarious::wacky::wtf:
 
Ja. Jeg er lei av vondt bekken, kynnere, halsbrann og dårlig søvn.
38+1 i dag, alt er klart og jeg går bare hver dag hjemme og venter nå.
Hun kunne kommet i morgen for min del <3 Vil bare møte henne nå :)
 
Lei av å ha vondt i bekkenet, og av svangerskapsdiabetes.. ikke lenge igjen nå heldigvis, så holder ut! :Heartred
 
For min del er dette siste svangerskap, så er litt sånn både og igrunn. Vil gjerne nyte siste tiden med magen og aktiviteten det er der, følelsen av at en kler magen og ikke minst at det er siste permisjon. Helloooo pensjonisttilværelsen neste laaaaaangfri:yuck:
Mer er ikke alltid like lett og nyte når en har mye vondt, og hode stritter i mot. Er skikkeli utolmodig sjel, og liker ikke avslapping:bored:;) god sommer damer:smug:
 
Back
Topp