er du lei ?

Ja! er bare 35 uker idag, så ønsker gjerne at han holder seg inne i et par uker til, men er lei!

Jaaaa, jeg er lei og håper han kommer snart :) Er 37 uker på vei, så han får lov til å komme også om han vil ;)

Ja er temmelig lei nå kjenner jeg, selv om jeg har et par uker igjen til han kan få komme [8D] Lei av å ha vondt og å være sliten! Vil møte lille prinsen vår [:)]

spørs veldig på dagsformen..men jepp, i dag er jeg lei og vil ha han ut![:D]

Nå begynner jeg å bli litt lei ja.. Er lei av å ha konstant vondt i ryggen!!

Jeg er lei nå. Prøver å nyte siste tiden, men føler meg ganske klar.
37 uker i morgen, så han kan komme om halvannen uke[:)]

Jeg er egentlig ikke lei, men når legene gir meg så mye forskjellige svar på om og når de vil sette i gang føler jeg meg klar for fødsel. Synes det er på tide at noe skjer snart. Blir derfor litt lei!

Jeg er så lei så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Tanken på at jeg har 6+ uker igjen er tøff.. Jeg har så utrolig mye vondter og plager, i tilegg til at jeg ikke klarer å være en ordentlig mamma for jenta mi lenger.. Jeg fungerer rett og slett ikke lenger..

Det her har vært ett ekstremt tøft svangerskap.. Har alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men etter jeg er ferdig denne gangen, så vet jeg rett og slett ikkke om jeg klarer tanken på å gå gjennom det her igjen..

Ikke lei :)
Fikk permisjon i dag og er i superform så nå nyter jeg litt fritid alene :) Men håper å føde før termin da.

Sånn passe lei, men med tanke på hvor lite tid som egentlig er igjen så går det bra [:D]

Det er mest det at jeg virkelig vil ha henne ut og møte henne.
Jeg har ikke mye vondt og har fått tilbake nattesøvn osv så er ikke superlei av selva graviditeten faktisk[:)]

Så: sånn passe[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg er så lei så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Tanken på at jeg har 6+ uker igjen er tøff.. Jeg har så utrolig mye vondter og plager, i tilegg til at jeg ikke klarer å være en ordentlig mamma for jenta mi lenger.. Jeg fungerer rett og slett ikke lenger..

Det her har vært ett ekstremt tøft svangerskap.. Har alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men etter jeg er ferdig denne gangen, så vet jeg rett og slett ikkke om jeg klarer tanken på å gå gjennom det her igjen..

Kvinner har et hormon som gjør at vi "glemmer" hvor slitsomt og tøft vi har hatt det under svangerskapet.
Så etter en stund så kanskje du ønsker et svangerskap til likevel[;)]

Jeg er ganske lei av å ha stor mage, men nå som jeg vet at jeg har maks ei uke igjen så savner jeg liksom det å kjenne liv allerede..
Men godt å bli kvitt magen, det skal det bli...

Back
Topp