Er du kvalm?

Grete71

Forumet er livet
Altså SKIKKELIG kvalm... [&:]

Jeg er bare litt uggen. Prøver å spise med en gang jeg blir sulten, men merker likevel litt "uggenhet" gjennom dagen.

Er ikke kvalm men blir uggen når jeg er sulten.. Men om dagen er jeg sulten etter en time jeg har spist [&:] det begynner å bli veldig slitsomt [8|]

Er på dag 5 med spying jeg nå.. Legen ville egentlig sykemelde meg i går pga det og ryggen min,men blei enige om og prøve ut uka[:)] Gikk litt bedre i dag,så spent på morgendagen.

er så kvalm til tider at jeg kaster opp. ikke hver dag, men annehver nesten

Jeg er mest uggen. I dag har jeg hatt en skikkelig crappy dag, vært sååå uvel. Mens for noen dager siden igjen forsvant kvalmen min helt. Blir sprø av dette, for symptomene mine lever sin egen rare verden!

Skikkelig kvalm her og! I tillegg er jeg konstant sulten, og så reagerer jeg så rart på maten. Noen dager forsvinner kvalmen når jeg har spist, mens andre ganger tiltar det (selv om jeg spiser akkurat det samme!). Jammen ikke lett dette, he, he...  

Bare litt uggen heldigvis, var slik forrige svangerskap også. Litt mer denne gangen faktisk.

Er bare litt uggen! Mn har vært skikkelig kvalm i noen uker(ikke manger dager siden det ga seg), håper virkelig kvalmen holder seg borte nå!

her er jeg så kvalm at jeg kaster opp til tider.

jer er heldigvis mest uggen bare. ikke noe veldig kvalm, men nok til at det er irriterende.. veldig glad for at jeg ikke har kasta opp en eneste gang enda da. håper det fortsetter slik. det er det værste jeg gjør!

Trykka bare litt uggen... men tok feil for natten her ja.... brekker meg og kjennes ut som om jeg må spy når som helst... ordentlig ekkelt... Har spydd et par ganger.... verst når jeg får det på natten sånn... legger meg og blir liggende å vri meg i senga før det plutselig går galt. Jeg seriøst hater å spy... jeg spyr jo av å se spy og når jeg da ser mitt eget så blir jeg bare stående der... blir aldri ferdig liksom.. Så kommer det opp i nesa og nei.... blææææææh.... jeg hater det! Sorry for ekle detaljene..... jeg er bare litt sånn direkte innimellom når jeg skriver... [8D] Så dere får heller stoppe meg om jeg blir alt for ille... hehe

Back
Topp