Er du kvalm?

Camomille

Gift med forumet
Er såååå kvalm. Baaah... Men alt som hjelper er verdt å prøve...

Sååå... Her fræste jeg frem tupperware smoothiemaker, frosne bringebær, fersk mango, litt biola bringebær og god eplejuice. Og ja, det virker litt lindrende der og da... 

Gjenstår å se hvor lenge det varer... 

God fredag jenter!!

Her har kveldskvalmen kommet snikende i dag, var sånn det startet sist ogsåemoticon 
Skal få kjøpt meg sea band ganske fort!

Er ikke kvalm enda.. håper jeg slipper unda denne gangen!!

Kjenner den så smått, men ikke noe nevneverdig. Kvalmen  og de ømme puppene er de eneste symptomene som får meg til å føle meg gravid. Ja.. og så det at magen min står ut som en ballong! haha

Bank i bordet ikke enda!

Jeg har SeaBands på badet fra de forrige graviditetene, har bare ikke vært i form til å grave de frem i rotet.. et eller annet sted er de jo... Jeg pleier være kvalm tidlig. Slitsomt.. men det går jo oftest over. Håper ihvertfall det!

Jeg blir kvalm hvis jeg stresser... Men ikke sånn ellers

Den er på plass, men ikke så veldig irriterende enda! Men det kommer nok! :( 

Jeg er også veldig kvalm om kvelden... Men har også vært kvalm midt på dagen også di siste dagene. Jeg leste nettopp i dagboken fra mitt forrige svangerskap og haha ... Der skrev jeg den ene dagen at " nå synes jeg ikke det er så ekkelt å kaste opp lengre " jeg kastet opp HVER MORGEN. Men det var verdt det, jeg fikk verdens skjønneste jente :) har forresten hørt myten om at hvis men er mye kvalmBlir det jente, er man ikke så mye kvalm blir det gutt ;) vi får vente å se : p men mye tyder da på at det er en jente denne gangen også:)

Jeg er jo kommet veldig kort enda, så det har ikke satt ordentlig i gang. Kjenner små streif av og til, men ikke noe voldsomt ennå. Var ikke kjempeplaget av kvalme i siste svangerskap heller, husker det ihvertfall ikke som veldig ille. Bortsett fra da jeg var gravid med tvillinger, da lå jeg slått ut på sofaen i ukesvis og klarte ikke å spise annet enn tomater!

Jepp den er inne for  fullt og sliter med å finne noe jeg har lyst til å spise som ikke gir meg brekninger bare av tanken.. de siste 2 dagene nå har kiwi vært godt da :p

Går rundt å er små kvalm hele dagen, men kaster ikke opp så får vel være fornøyd.
Første svangerskap-ikke kvalm=gutt.
Andre svangerskap-kvalm=jente.
Tredje svangerskap-ikke kvalm=gutt.

Nå er jeg kvalm så har litt jente følelse igjen, så det blir spennende å se

Føler meg litt småuggen til tider... Kjente det ble mer når vi var ute og kjørte i går, ente opp med å sitte å smårape hele kvelden emoticonkjempe sjarmerende!!

Sjokolade og slike søtsaker kan jeg igrunn glemme, her blir det lakris, salte ting og frukt til snacks fremover, akkurat som sist.... 
Men jeg håper det ikke blir veldig ille da :) Lov å håpe!! 

Ikke kvalm enda- håper eg slipper unna for forrige gang var eg så kvalm at eg ikkje visste hvor eg skulle gjøre av meg :o

Jeg er skikkelig kvalm til tider! Og psyker meg opp på at det nok blir verre!... Er jo bare rett over 4 uker.... Med guttungen kom kvalmen i uke 6-7.

Back
Topp