Er du kvalm som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
veldig faktisk :( litt ille når du må løpe ut av klasserom og kaste deg over doen på jobb, hehe :S

Helt ekstremt !!!!

Sent from my iPad using BV Forum

var kvalm sånn ca rundt unnfangelsen, og småkvalm neste dag. siden, har jeg ikke vært i det heletatt :) så har nok vært heldig :)

Ja, jaggu ;)

Her har det blitt myye bedre siste uken, men det er fremdeles noen dager som er verre, men de er ikke like mange de heller :) så prøver nå å ikke spise noe før etter klokken 11, men prøver til forandring å drikke litt da jeg ofte er tørst når jeg våkner :) og det har gått bra hittil :) 15+4 idag så er ganske glad for at det er blitt bedre for å si det sånn :p

Men kjenner meg igjen ved å være besatt av kvalmen. klarte ikke tenke på noe annet og bare ventet på å kaste opp, noe som slettes ikke gjorde det noe bedre. Vanskelig å overse kvalme syns jeg.. Forkjølelse er en ting og det å være trøtt og sliten også klarer jeg å overse, men akkurat kvalme, det klarer jeg ikke å overse :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke kvalm i det hele tatt. Venter jente .

Vært kvalm side uke 6, har hypermesis og vært innlagt i 3 uker:( kvalme og oppkast spiser meg opp. Ser ikke gleden i å være gravid, hater det. Var på ul i dag og da var det godt å se hvor mye mannen gleder seg, foe jeg gjør det ikke akkurat nå.

Jeg har aldri vært kvalm under svangerskapet, skjønner at jeg skal sette pris på det! Har bare syntes veldig synd på meg selv da jeg har vært veldig sliten! :sleep002

Back
Topp