Er du kvalm som gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Holder nesten ikke ut :( leste artikkelen isted - vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde barn fra før som også trengte omsorg

uten ammingen så høøres det veldig ut som meg.....

Kjenner meg så utrolig godt igjen! Ammer ikke lenger, men ble selv sykemeldt etter 4 uker i arbeid pga vond rygg, og 2 mnd etter ble jeg gravid mens jeg gikk gradert sykemeldt og ble 100% sykemeldt grunnet kvalmen.

Er nå i uke 9 og kvalmen blir bare verre og verre, og har begynt å kaste opp :( Ligger hele dagen og har null energi til å hjelpe til hjemme og ikke minst lillemor på 15 mnd :( Får dårlig samvittighet for jobb, sambo og jenta vår :( Heldigvis har jeg og en forståelsesfull samboer som er superpappa!

Var helt lik i forrige svangerskap, helt til den dagen jeg fødte! Håper virkelig det går over snart!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her begynte kvalmen i uke 7 og den ble bare verre og verre. Hatt noen dager med pusterom men de 3 siste dagene så har det full fart igjen. Man blir helt avsosialisert og alt av husarbeid har gått heiden :-/ hele dagen blir oppslukt med når er neste runde. Men jeg er kjempe glad for den lille som vokser og gleder meg til de lette dagene....noe sier meg at man glemmer alt man går gjennom nå, når den lille ligger i armene våre <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp