Er du knyttet til spiren allerede?

Tørr ikke knytte meg, vil se at det er liv først tror jeg.. er så redd for å miste eller at det ikke er noe der allikevel.

Prøver ikke tenke slik, men er ikke så lett å la være!

Synes det er så uvirkelig at vi skal kunne få det til for fjerde gang når andre ikke får det til
 
Føler det på nøyaktig samme måte ❤️ Hadde også MA nylig
Ikke kjekt å lese at andre har opplevd det, men på en måte fint å vite at det finnes flere i samme situasjon her inne. Forrige graviditet så jeg et bankende hjerte på UL, og en uke senere ble jeg møtt av dødt foster på skjermen uten noen anelse om at noe var galt. Håper så inderlig at dette skal gå ❤️
 
Ikke kjekt å lese at andre har opplevd det, men på en måte fint å vite at det finnes flere i samme situasjon her inne. Forrige graviditet så jeg et bankende hjerte på UL, og en uke senere ble jeg møtt av dødt foster på skjermen uten noen anelse om at noe var galt. Håper så inderlig at dette skal gå ❤️
Var det tilfeldig at du var på ultralyd igjen så tett etter en med levende foster? :Heartred MA er nesten verst tenkelig :(
 
Var det tilfeldig at du var på ultralyd igjen så tett etter en med levende foster? :Heartred MA er nesten verst tenkelig :(
Egentlig hadde jeg ingen grunn, da det var min første graviditet og hadde heller ingen blødninger. Jeg sa til gynekologen at jeg ønsket litt flere ultralyder, siden jeg synes det var skremmende å være gravid. Derfor skulle jeg få noen ultralyder før ordinær. Veldig glad for at han lot meg komme såpass ofte, selv om siste sjekk kom som et stort sjokk :Heartred

Ja. Jeg hadde lest om ma, men tenkte «Det skjer ikke med meg». Men sånn skal jeg aldri mer tenke :(
 
Last edited:
Ikke kjekt å lese at andre har opplevd det, men på en måte fint å vite at det finnes flere i samme situasjon her inne. Forrige graviditet så jeg et bankende hjerte på UL, og en uke senere ble jeg møtt av dødt foster på skjermen uten noen anelse om at noe var galt. Håper så inderlig at dette skal gå ❤️
Helt grusomt ❤️ Håper vi slipper å måtte oppleve det noengang igjen! Nå skal vi ha friske, fine oktoberbabyer ❤️
 
Ja eg har knyttet meg til magebeboeren allerede. Har vært å sett på privat ultralyd. Å det bankende hjertet gjorde meg knytt:love7 Gikk fra termin 4 oktober til 29 september, men den blir nok flyttet frem ved ordinærultralyd tenker eg:happy7
 
Tør ikke knytte meg for mye, har mistet i uke 9 og 13 de to siste gangene jeg har vært gravid, og med en blødning tidligere i uka her er livet litt for spennende nå. Håper det blir bedre etter ul neste mandag
 
Tør ikke knytte meg for mye, har mistet i uke 9 og 13 de to siste gangene jeg har vært gravid, og med en blødning tidligere i uka her er livet litt for spennende nå. Håper det blir bedre etter ul neste mandag

Krysser fingrene for dere!
 
Ja, lille lykkeliten gjør meg lykkelig og redd. Håper det går veien ❤️
 
jeg vet ikke helt. prøver å glede meg men synes det er litt vanskeligere denne gangen .Jeg har fått to barn uten noe abort enda så da tenker jeg at denne gangen må det jo bare skje noe. Men det blir jo ikke bedre å la være å glede seg hvis man får en abort det tror jeg ikke. Jeg må lære meg å bare nyte øyeblikket nå og ta alt annet som det kommer. Men blir nok mer virkelig når vi skal på ultralyd :happy:
 
Det er veldig tidlig, jeg er ikke mer enn i uke 4+5. Men jeg har knyttet meg til lille, mye mer enn i forrige svangerskap da jeg mistet i uke 5/6, så denne gangen kjenner jeg at jeg både håper og tror på at dette skal gå bra!
Samtidig er jeg nervøs, fordi jeg av og til har bittesmå blødninger. Det minner meg om spontanaborten i sommer. Jeg har vært hos gynekolog i går - det var selvfølgelig altfor tidlig til å se noe bortsett fra en sort hule i livmoren -, og han sa at alt så ut som det skulle på dette tidspunktet. Så da bare krysser jeg fingrene!
 
Nei, egentlig ikke..får nok et annet forhold til alt etter ul uke 12 hvor jeg vet kjønn..
Jeg er mer redd for å komme dit og oppdage et sykt foster, enn å skulle miste nå.
 
Ja, føler meg ganske knyttet Første gang jeg er gravid etter å ha prøvd i nesten 6 år så det er sikkert litt av grunnen
 
Er redd for å miste igjen så tørr ikke helt å tro på at jeg er gravid engang. Føler meg ikke gravid heller så alt er litt rart.
Håper den klorer seg fast slik at jeg kan kjenne på gleden etterhvert. For tidlig enda
 
Jeg føler meg ganske så knyttet til bønna som vi kaller det. :Heartred Prøver å la være tenke på at ting kan gå gale, for orker ikke å gå engstelig i 3 måneder. :)
 
Ikke helt enda. Jeg tror jeg må oppleve det bankende hjertet først. Men må innrømme at jeg allerede nå er veldig spent og veldig glad:)
 
jeg vet ikke helt. prøver å glede meg men synes det er litt vanskeligere denne gangen .Jeg har fått to barn uten noe abort enda så da tenker jeg at denne gangen må det jo bare skje noe. Men det blir jo ikke bedre å la være å glede seg hvis man får en abort det tror jeg ikke. Jeg må lære meg å bare nyte øyeblikket nå og ta alt annet som det kommer. Men blir nok mer virkelig når vi skal på ultralyd :happy:
Sånn tenker jeg også! Hvorfor skal vi få 3 friske barn uten å oppleve abort liksom... veit det er helt på tryne, men jeg tenker likevel det, så mange man hører om som både sliter med å bli gravide og som mister.
 
Absolutt. Sist jeg mistet var det veldig tungt. Ble så glad i spiren selv om jeg bare var 4+6.
Idag er jeg 4+5 så håper jeg kommer 9 mnd lenger enn morgendagen. Utrolig glad i spiren min
 
Ingen tilknytning enda, mulig det forandrer seg når jeg kjenner liv.
 
Back
Topp