Er du klar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Er veldig klar for å møte henne, men håper det blir tidligst 26 desember :)

Ja jeg føler meg klar :) <3 Men er bare 33+6, så venter gjerne til etter 1. Januar en gang..

Blir man noen gang egentlig klar? 36+0 idag og håper han holder seg inne til neste år <3

9 dager til igangsettelse her.. super klar og ikke klar en plass :p klar for å få henne ut, ikke klar for å føde :o

Syntes tiden har gått fort. Fikk 50 % sykemelding i går, å kan ikke skjønne at jeg faktisk har kommet meg gjennom alt til nå. merker at jrg har vært utkjørt. har aldri hatt tid til å forberede meg mentalt på at det snart kommer baby. har begynt å forberede her hjemme, så det begynner å gå opp for meg.

Føler meg igrunn ikke klar for 2 barn under 2 år og mye nattevåk når jeg allerede nå har mangel på søvn. føler meg heller ikke klar for å ha 2 små hjemme alenr på kveld og natt når mannen jobber. med alle plagene nå så er det tøft å kun være med storebror en dag alene. men satser på at det vil gå og at vi kan få litt hjelp om det blir krise.

Kroppen min er lei av å gå gravid, men jeg håper baby venter til etter 1. januar med å komme. syntes det er litt kjekkere med januar så baby kan få lengre tid å vokse før skolestart. desember barn begynner når dr er 5,5 så er igrunn et års forskjell.

Selve fødselen frykter jeg ikke, håper den går like fint som første

Jeg er ikke klar, og håper jeg ihvertfall skal klare å komme meg over nyttår. Synes dette svangerskapet har gått alt for fort, så kan ikke skjønne at vi snart skal få møte han.

Er drittlei av selve graviditeten, men vil gjerne bikke 2017 før han kommer. Selve fødselen har jeg ikke tenkt så mye på - er jo noe som kommer og man må gjennom, møter det med åpent sinn :)
Mest spent på hvordan det blir å få baby i hus da dette er førstemann. Spent på hvor slitsomt det faktisk blir - prøver å forberede meg på "det verste" og heller bli positivt overraska :)

Jeg gleder meg faktisk til å føde :O :) har gjort d siden lenge før jeg ble gravid, alltid hatt et ønske om å kunne gå igjennom en fødsel ;) ingenting som skremmer meg heller av det folk forteller, eller ting jeg har sett på tv. Det er jo selvfølgelig bekymringer som at hun skal ha vansker med å puste når hun kommer ut, eller at jeg ikke skal klare å uttrykke behovene mine skikkelig. Men ingenting til selve fødselen. Føler jeg er heldig som faktisk ser frem til den ;) og, ja.. nå er jeg veldig klar! Er uføretrygdet så har gått hjemme hele svangerskapet (det har vert tøft til tider det å bare subbe hjemme) men har da fått så mye tid til å forberede og ordne me alt. Så er nok ganske mentalt forberedt :)

Våknet akkurat fra dagens andre strekk. Kan nok være at mørketiden i nord setter meg litt ekstra ut. Er super "ferdig" med å være gravid, men er ikke helt klar med praktiske ting vi skal forberede før hun kommer. Har ikke begynt å tenke på fødebagen, men vet at den nok burde være med på sykehuset 3.juledag for evt. snuing . Men håper hun holder seg inne til over nyttår. Er uke 34 :) [emoji173]️

Mentalt klar for å møte lille jenten og lei av å gå gravid. Men materiellt ikke litt klar en gang. Mitt i oppussing (rehabilitering av gammel skade oppdaget på sensommeren) av soverom som må bli klart. Bor for øyeblikket i stuen, ikke plass til verken stelleplass, vogn eller seng :nailbiting: også er det jul og 5 årsdag til eldstemann og alt det der i tillegg :facepalm:

Er veldig klar til å møte lille i magen, og synes godt han kan komme allerede da jeg er så lei av å gå gravid, har hatt utrolig mange plager denne graviditeten. Men det aller typiske når man er så lei er vel at man går 14 dager over tiden :p

Jeg har veldig lyst til å være ferdig med å gå gravid. Men gruer meg til fødsel, og håper på en måte å gå over nyttår.. Blir man noen gang helt klar? Praktisk er det meste i orden, og jeg tenker at man kan få tak i det man evt mangler også etter babyen har kommet!

Veldig klar for å holde henne i armene, men vil helst at hun skal holde seg inne til januar :)

Ikke klar i det hele tatt mentalt, synes det er forferdelig rart at jeg skal bli mamma. Det praktiske er i hovedsak på plass heldigvis.

Jeg har veldig lyst til å være ferdig med å gå gravid. Men gruer meg til fødsel, og håper på en måte å gå over nyttår.. Blir man noen gang helt klar? Praktisk er det meste i orden, og jeg tenker at man kan få tak i det man evt mangler også etter babyen har kommet!
Jeg bare signerer den her jeg!

Back
Topp