Er du i jobb eller sykemeldt

Nikita82

Blir kjent med forumet
Jeg var selv sykemeldt pga ekstrem kvalme frem til uke 16. Vært i full jobb siden og håper jeg blir værende til jeg må gå ut i permisjon. Er i uke 22 nå :)
 
Vært sykemeldt siden uke 15 (er i uke 20 nå) pga bekkensmerter. Jobber på et sykehjem med mye tråkking på hardt gulv å tunge løft! Blir nok sykemeldt ut svangerskapet..
 
Jobber fullt og har gjort det hele tida. Satser på at formen holder seg helt til perm :)
 
Jobber også fullt, men har vært spesielt i år.
Er lærer, og hadde jo 2 mnd hjemmeskole i starten av svangerskapet pga Corona. Er tilbake nå, men er bare 2 uker til den lange lærerferien, og etter det er det vel 7 uker jobb frem til permisjon.

Ser for meg å stå hele løpet ut :notworthy
 
Jeg går på svangerskapspenger, gjort det siden 1.april:)
 
Full jobb, jobber som lektor, bare 9 uker jobb før permisjon nå ❤ tar permisjon fra høstferien.
 
Jobber fullt og har gjort det hele tiden:) jordmor skal søke 50% svangerskapspenger om ca 3 uker (uke 24) som forebygging siden jeg har hatt svangerskapsforgiftning de to forrje svangerskapene.
 
Weeerk :) Har dager bekkenet er lite medgjørlig, da går jeg litt som en gås egentlig og elevene humrer godt :p
 
Vært 100% sykemeldt siden uke 7 (uke 22 nå) pga kvalme og oppkast. Ser ikke for meg at jeg skal i jobb igjen før permisjon.
 
Har vært 100% sykemeldt siden uke 10. Har bekkenleddsplager, der det er lite fysisk belastning på kroppen som skal til før jeg så å si føler meg invalid. En runde med vaskemoppen her hjemme, og jeg blir liggende en god stund etterpå. Er sykepleier og jobber i eldreomsorgen, og som kjent er det generelt et fysisk krevende yrke. Det ble tidlig åpenbart at jeg ikke kunne klare å være i arbeid dette svangerskapet heller. Hele forrige svangerskap var jeg også 100% sykemeldt.