Er du hissig?

Solo super

Elsker forumet
VIP
Jeg er det,alltid vært det....

Jeg ser også litt sånn sint ut av natur(pappas gener)

Jeg at folk har vært "redd"for meg,nå i vosen alder også,ei jeg delte leilighet med som sa det til meg at enkelte av vennene hennes var "redd"for meg....det var før de ble kjent med meg da,men hun brukte meg som utkaster hvis festene hennes tok litt av...

Egentlig er jeg ei grå mus..hissig grå mus... kan gå fra 0-100 på sekundet!

jeg ser ikke hissig ut,men sint ut sånn normaltsett når jeg ikke smiler eller noe.. men ellers er jeg snill og grei,men kan fort bli hissig[;)]

jeg kan også gå fra 0-100 på sekundet[:-]

ja. desverre er jeg kjempe hissog og fyrer opp alt for lett. de fleste syns det er litt morsomt et lille meg staar aa hopper av sinne, men flere av samboers venner er faktisk ganske redde for meg hahaha. 158 cm paa strömpelesten lissom og sinna som en lemen

Ja, men kun til familie (foreldre, kjæreste, broren min).. [8D]

Tror ikke du finner noen venninner av meg som beskriver meg som hissig.

Tja, er nok det en liten smule hissig [8D]
Kan bli små hissig i saker som engasjerer meg veldig...
Kan også gå fra 0 til 100 på sekundet, men det er alt etter hva det dreier seg om[;)]

ORIGINAL: MalinDalin

ja. desverre er jeg kjempe hissog og fyrer opp alt for lett. de fleste syns det er litt morsomt et lille meg staar aa hopper av sinne, men flere av samboers venner er faktisk ganske redde for meg hahaha. 158 cm paa strömpelesten lissom og sinna som en lemen

Ha ha,mamma er også en liten dame,husker hin pleide å bli så sint at hun hoppet[:D],da vi var små løp vi opp på rommet men når vi ble tennåringer holdt vi på å dø av latter.... lille dama,tom for ord sto bare å hoppet og vi lo

Jeg er også 0-100 på no time. En skikkelig hissipropp. [8D]

ORIGINAL: Pontus

jeg kan også gå fra 0-100 på sekundet[:-]

Er litt hissig av meg ja. Men ikke sånn at folk er redd meg[:D] Men kan tenne på alle plugger rimelig fort ja[:-]

Jepp ,ekstremt[:@][:D]
Jeg er utrolig kort lunte og eksploderer for det minste.
Men etter jeg har blitt samma sambo så har jeg jobbet enn del med tempramanget mitt, og det har bedre seg masse.
Men blir fortsatt sint, jeg har bare sluttet å la det gå ut over døde ting[X(][:D]

Jeg er roligheten selv![:D]
(samboer sitter siden av meg og sier at det er ikke fint å lyge!)[8D]

Æ e' kjæmpehissig!!!
..og som du sir..fra 0-100 på ett øyeblikk ;)

Men går ikke rundt som ei tikkanes bomba førr å si det sånn..men når æ først tar tenning så gjør æ det til gangs.
Har jobba med det i mange år og har lært mæ å tone ned, men det krever MYE av mæ sjøl. prøver å bruke det på andre områda, og til en viss grad så fungerer det [8D]

JA!! Men det er ikke så mange som tror på meg, og det er fordi jeg har sluttet å slippe ut aggresjonen... Tar den ut på håndballbanen eller når jeg er helt alene.. Kan gå og småkoke i flere timer og når jeg først er alene raser jeg litt fra meg[:@]

Det er litt ekstra ille nå om dagen, tror hormonene begynner å tulle med meg. Kjenner jeg går rundt og er sint hele tiden på jobb og prøver så godt jeg kan å holde maska og smile til kundene[X(]

JA[:@] Men når jeg er sur så er det ikke alltid jeg viser at jeg er sur. Spess mot samboeren min oppererer jeg med stillhet og korte svar:P (SKIKKELIG IRRITERENDE)

ORIGINAL: Masallah xxl

ORIGINAL: MalinDalin

Ha ha,mamma er også en liten dame,husker hin pleide å bli så sint at hun hoppet[:D],da vi var små løp vi opp på rommet men når vi ble tennåringer holdt vi på å dø av latter.... lille dama,tom for ord sto bare å hoppet og vi lo

haha mormor er ogsaa saann.. bare mindre. husker vi kranglet en gang da jeg var 14tiss og hun saa 'strekk meg ikke lenger naa maja' og jeg svarte 'nei, du er jo allerede 1 6og50. daa ble hu sur da hohohoho

Jepp, er hissig, og ser hissig/sur/overfladisk ut...
Kjipt til tider.

Nja,det skal litt til for å få meg hissig.
Men,når noen trykker på rett knapp,så er jeg absolutt ingen kjekk person å omgås nei [8D]

Back
Topp