Er du high-tech?

Dramadama

Gift med forumet
Er du av den typen som bare MÅ ha den nyeste iphone, mac'n eller ipad?
Eller er samboern/mannen din sånn?

Nei, heldigvis. Det kunne blitt dyrt.

Ingen av oss er noen high-tech type heldigvis :o)

Jeg må ikke ha det nyeste, men jeg er rimelig oppdatert mtp. både tv, mobil, stereo og snart data. Alltid hatt det som er noe av det beste på markedet :P

Jeg er "high tech" ja, men jeg MÅ ikke ha den nye iphone osv av den grunn. Kjøpte meg iPhone 4 i fjor høst, iPhone 5 kommer jo til høsten men jeg kommer ikke til å kjøpe den, for regner med min iPhone 4 funker fint fremdeles da. Jeg har ikke så god råd heller at jeg kan kjøpe alt det nye som kommer. Samboeren min er også "high tech" og er dessverre av typen som MÅ ha det nye som kommer, enten han har råd eller ikke. Det virker som han tror at noen kommer for å kontrollere at han har det siste av det siste, så han bare må ha det, selv om han ikke har bruk for det og ikke har råd til det. Forferdelig irriterende.

*lykkeligst* skrev:
Jeg er gjerrig og tar meg ikke råd til å kjøpe slike nye ting før det virkelig er nødvendig. emoticon

Hehe. Jeg å :P
Pluss at jeg er livredd nesten all teknologi. Begynte nesten å grine når rikstvboksen vår gikk til helvete, og vi fikk en helt annen en ;)

Jeg tør/vil heller ikke bytte telefonmerke. Har alltid hatt sony ericsson, og kommer alltid til å ha det :D

Samboern min er heldigvis ikke sånn!! Så vi har bra tv, anlegg, speilrefleks og sånt noe. Og det var han som valgte ut laptopen min da jeg måtte ha ny. Du verden så tafatt jeg er :D

Nei, er egentlig ikke det. Men når jeg først skal kjøpe nytt, så kjøper noe av det beste som er til salgs, men så har jeg tingene i flere år da. 

Nei, heldigvis ikke.

Har fremdeles "kasse-tv" så det sier vel litt. Ting byttes ut når de ryker. Dog mobiltelefon kjøper jeg ny før det da.

Neh, det var vi da ikke råd til... Men ja, jeg vet jo hva som finnes der ute.

jeg er skikkelig "teknofil" mens sambo kunne vel ikke brydd seg mindre!

Back
Topp