Er du hekta på FINN, ebay eller salgsgrupper på Facebook?

JanetMH

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Mange velger å kjøpe brukt - både klær og utstyr - på FINN eller Facebook. Noen har det rett og slett som en stor hobby, og kan tjene godt med penger på å legge ut både stort og smått for salg.

Er du en av disse? Som kanskje har hatt råd til en real shoppingtur etter å ha solgt brukte ting - som har tilhørt både deg selv og barnet? Eller finner du alt du trenger til de små ved å gå på FINN?

Da vil jeg gjerne komme i kontakt med deg og ha deg med i en artikkel om dette.

Skriv meg på:      janet@babyverden.no

Er sjelden inne på FINN egentlig...Men merker når jeg er der inne å kikker en sjelden gang at jeg kunne godt likt meg der inne om jeg hadde hatt mye penger..heh..

neh, syns mye er overpriset der inne.

Har prøvd å selge barneklær der, men veldig lite respons. Så gir til fretex istedenfor

Holder meg til ebay og salgsgrupper på fb.

Er inne for å kikke på finn.no, men som andre også sier så er det mye overpriset der inne så blir ikke noe handling.

Bouncing buttplug skrev:
♥ebay

Har solgt unna litt av hvert på Finn, og dessutten gjort et par kupp. Spesielt møbler er det som er *tingen* der føler jeg.

Jeg bruker finn mye, rett og slett fordi jeg er i mot å kaste fullt brukene ting. Jeg legger heller ut ting til gi bort pris elle gi bort for å få det vekk, hvis jeg ikke trenger det selvfølgelig. Men jeg må vel si meg enige i flere, at mye kan være overprist. Men dette er gjerne også for folk ønsker å ha litt pruterom. Jeg kjøper og en del på finn, folk selger jo ting som knapt er brukt der inne. Jeg personlig opererer med halv pris av ny pris, hvis ting er i god stand. Men jeg bruker ikke finn for å "tjene" penger.

Finn og barneutstyr er ikke greia iallefall. Folk tar seg blodpriser for brukte ting der. 

Til sånn småtteri og hikkemikk elsker jeg ebay og så titter jeg innom salgsgruppene på facebook. 

Hekta på e-bay! Kan ikke huske sist jeg ikke ventet på en pakke fra e-bay. Det må ha vært mange år siden det!

Labambie skrev:
Finn og barneutstyr er ikke greia iallefall. Folk tar seg blodpriser for brukte ting der. 

Til sånn småtteri og hikkemikk elsker jeg ebay og så titter jeg innom salgsgruppene på facebook. 

Samme her

-Nymphadora- skrev:
Hekta på e-bay! Kan ikke huske sist jeg ikke ventet på en pakke fra e-bay. Det må ha vært mange år siden det!

Jeg har faktisk hatt et par uker uten venting nå O.o

Men igår bestilte jeg nye greier, så nå er det på an igjen

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:

Whhhat?? Hvordan overlevde du? Jeg venter bare på to ting nå, men synes det er lite :/

-Nymphadora- skrev:

Bouncing buttplug skrev:

-Nymphadora- skrev:

Whhhat?? Hvordan overlevde du? Jeg venter bare på to ting nå, men synes det er lite :/

Langsomt... Svært laaangsooomt..:P Var ikke gøy å hente posten for å si det slik.. De tingene jeg har handlet nå er fra statene, større sjanse for at de er framme før bryllupet da

Solgte 70% av garderoben min og over 100 par sko her ett år og på 1 mnd var jeg 30.000 "rikere" - til sammen ble det rundt 50.000 på ett pr. mndr.

I fjor solgte jeg litt interiør, dame og barnetøy - ble vel rundt 10.000 da. 

Nå har jeg ikke så mye til overs, men solgt litt barnetøy og noe av mitt tøy + sko - vil tippe for ca. 5000,- i år.

Selv kjøper jeg litt brukt innimellom.

Back
Topp