Er du gravid?

Ja, en kollega jeg ikke jobber med så ofte spurte når jeg var 5 uker. Var helt uskyldig don i "Skjedd noe nytt i det siste? Kjøpt by bil, gravid ol? "
Så spurte en annen kollega når jeg var 11 uker i forbindelse med at jeg skulle på første kontroll hos lege
Svarte begge ærlig, men forsikret meg om at de ikke fikk si det videre

Lille spire 06.06.14 <3

Har heldigvis ikke fått spørsmålet :) Var flere rundt meg (som jeg har fortalt det til nå) som hadde mistanke tidligere, men ville vente til jeg sa noe selv :D Det synes jeg er utrolig fint gjort av dem :)

Som regel er vel folk såpass at de ikke spør selv om de har misstanke. Jeg har ikke blitt spurt, men frisøren min sa hu så det på meg etter at jeg sa det.
Tror ikke du skal være så redd for det :)

Jeg fikk spørsmål pga julebordet, men etter at jeg bare "hææææ Neeeeeii" ble det lagt vekk :-)

Har blitt spurt om når nr. 3 kommer, vi hadde jo tenkt å få tre. Har aldri svart konkret på det, så selv om folk spurte etter jeg ble gravid, svarte jeg at det får vi ta som det kommer.

Jeg ble spurt av sjefen fem dager etter positiv test (!).. Syns i grunn ikke det var noe særlig og har lovet meg selv å ALDRI spørre noen, uansett hvor stor mistanke jeg måtte ha. Man forteller jo når man er klar, evt så vil det jo synes etterhvert. Både det å prøve å bli gravid og det å være tidlig gravid er veldig privat syns jeg.

Som regel er vel folk såpass at de ikke spør selv om de har misstanke. Jeg har ikke blitt spurt, men frisøren min sa hu så det på meg etter at jeg sa det.
Tror ikke du skal være så redd for det :)
Håper du har rett. Føler det lyser av meg siden jeg har gått opp 3-4 kg og magen som var helt flat ikke er det lengre... Blir jo nesten litt paranoid :P

Flere venninner som har spurt fra uke 5. De har antenner! Jeg har svart ærlig men sagt fra at jeg vil fortelle andre nyheten selv når det har gått 12 uker.

Har fått det mange ganger siden jeg ikke er en vindrikker lenger. Men har siste innspurt på skolen nå som jeg har lagt skylden på.

Men hentet datteren min i bhg i går og da kom deg ei foreldre bort til meg og spurte om jeg var gravid mens hun så ned på magen min. Hahah.. så nå er det vel like før alle vet det.

jepp, 5 stk fra jobben har spurt meg.
en kom faktisk bare å sa : jøss så stor du har blitt , uten å tro at jeg var gravid - ville bare påpeke at jeg var blitt stor o.O

en kom faktisk bare å sa : jøss så stor du har blitt , uten å tro at jeg var gravid - ville bare påpeke at jeg var blitt stor o_O

Herregud så rare folk er! Hadde virkelig aldri spurt noen om noe jeg. Iallfall ikke kommentert at de hadde blitt store....snålt rett og slett.

Herregud så rare folk er! Hadde virkelig aldri spurt noen om noe jeg. Iallfall ikke kommentert at de hadde blitt store....snålt rett og slett.

hehe, ja folk er rare! ;) men jeg har jo virkelig gått opp i vekt. gfått opp 5 kg siden før jeg ble gravid. jeg fråtser mat når jeg endelig finner noe jeg virkelig får lyst på. fordi jeg er så redd jeg kommer til å kaste opp. så jeg har jo klart gått opp i vekt.. men... hadde ALDRI kunne sagt noe sånt til noen selv.

en kom faktisk bare å sa : jøss så stor du har blitt , uten å tro at jeg var gravid - ville bare påpeke at jeg var blitt stor o_O

Wææææ! Hva er det som feiler folk?
Jeg føler meg rett og slett brei og tykk. Helt ulik sist, da kom det bare litt kul på magen rundt uke 14-15. Kunne fint skjule det. Denne gangen er jeg brei over rumpa/hofter, lagt meg litt ut på sidene, og rundere generelt. Unnskylder meg med at det er 2. gang, men er jaggu ikke sikker....

Hehe. Skal veldig mye til for.at jeg.blir fornærmet, men jg.blir.fasinert at folk kan få seg til å si sånt-uten å tro jeg gravid.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Maaaange har spurt meg-,1

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp