Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var på kafe sammen med et nært vennepar på lørdag. Da sporte han om når jeg hadde termin. Jeg ble helt paff da vi ikke har fortalt det til dem enda. Men det viste seg at han hadde drømt at jeg var gravid så han sporte på spøk Vaiste ikke helt hva jeg skulle svare da. Men når mannen min kommer hjem om litt over 3 uker så skal vi fortelle det til dem
Nei det kan jeg ikke skjønne heller. Men min bestemor kan visst også det og vi skal dit i påsken :/ men håper de ikke skjønner det for de tror at min samboer aldri vil ha ett barn til må bare finne en unnskyldning til ikke å drikke hehe
Min farmor var også sånn!!
Hun kunne se det på folk før de visste det..
Desverre gikk hun bort 01.01.13 <3
Men tror hun har noe å gjøre med dette svangerskapet.. En går bort,og nytt liv blir til like etterpå <3
Sist jeg var gravid (det var ikke planlagt, og jeg visste ikke selv ennå at jeg var gravid) så snakket jeg med ei venninne på telefonen og plutselig utbrøt hun "Er du gravid?" "Hehe, nei, hvordan det?" sa jeg. Jeg visste jo ennå ikke at jeg var det! Og så sa hun "Jo, jeg hører det på stemmen din!". Veldig rart. Og sikkert bare et rart sammentreff. Men litt gøy da
Min mamma er en slik person som ser der på folk før de selv ver om der, men de to gangene jeg har sett henne etter jeg har funnet ut at jeg er gravid, har hun ikke sagt noe. Og det er så rart.
Litt freaky! Ei venninne skrev plutselig til meg på fb istad og lurte på om jeg var gravid.. Svarte ikke,siden jeg var hos legen.. Men så ringte hu litt senere og første hu spurte om "hvor mange uker er du på vei?".. Hu har en sånn vibe når det gjelder meg.. Er hvis jeg er lei meg eller det er noe også,så ringer hu gjerne og spør hva som er galt.. Litt skummelt til tider Og hvertfall siden jeg ikke hadde fortalt det til noen enda
Sært! Skulle fortelle svigermor om graviditeten i dag, men rakk kun å si " jeg skal fortelle deg noe". Før hun sa "jeg vet hva det er" og begynte å hyle og klemme oss. Hehe, hun sa hun hadde vist det en stund uten å tørre å spørre. Skjønner ikke at det er mulig!
Jeg har ofte sett det på folk at de er gravide tidlig. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men det er sjelden at folk klarer å "lure" meg. Men jeg spør aldri før de forteller selv.