Er du gravid sammen med andre du kjenner eller i familien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Bruker dere å snakke sammen om graviditeten?
Sammenligner dere symptomer å magen?
Er det lenge imellom deres termin?

Eller er det bare du som er gravid i omgangskretsen?

Nå har jeg tre venninner som er gravide med termin i januar :-) veldig hyggelig!

En i nær familie som har termin i slutten av januar, men vi har jo ikke fortalt noen det enda[emoji87] så ingen vet noe. Men blir sikkert veldig kjekt når vi forteller[emoji4]

Ja, jeg går gravid med ei som har termin ca 1-2 uker før meg. Nei, det var ikke planlagt for noen av oss, men det skjedde.
Vi snakker og sammenligner alt. :)

Ja, en annen i familien er også gravid. Hun har termin noen uker etter meg. Ei god venninne av meg er også gravid, men hun har termin i januar.

Har en kollega som ligger 5-6 uker foran meg i løypa. Vi har aldri hatt kontakt utenfor jobben, men det kan jo fort endre seg nå som vi begge blir gående hjemme framover [emoji4]

Min kusine er og gravid, men vi har ikke møttes i sommer. Hun har termin 2 måneder før meg ca. :)

En tidligere studievenninne har termin ca 4 uker før meg, og det var likt med min nr 2 og hennes første. De to ble født med 7 dagers mellomrom til slutt, så blir spennende å se denne gangen.

Ellers masse venninner som har fått baby i år, hele 6 stk faktisk! Treffer nok ikke alle like ofte, men et par møter jeg nok i permisjon. En kollega har også termin ca 4 uker før meg [emoji4]

Ja, har et søskenbarn og ei som er sammen med et søskenbarn. Vi har felles chat på facebook og oppdaterer nesten daglig. Så koselig å følge hverandre selv om vi bor i 3 forskjellige fylker. ❤️ Familie ❤️

Her er det foreløpig bare meg som skal ha en marsbaby men min besteveninne skal ha nr to nå i sept. så vi får gå sammen i en halvt år:)

En av kompisene til samboer har en gravid kjæreste. Skiller litt over en uke mellom våre terminer, men jeg kjenner henne ikke så godt så har vel ingenting å si.
Vi er så tidlig på året så kan jo være flere som bare ikke har sagt noe ennå

Back
Topp