Er du gravid sammen med andre du kjenner eller i familien?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Bruker dere å snakke sammen om graviditeten?
Sammenligner dere symptomer å magen?
Er det lenge imellom deres termin?

Eller er det bare du som er gravid i omgangskretsen?
 
Min beste venninne har termin bare to mnd etter meg :D Det blir herlig med jevngamle barn :joyful:
 
Svigerinnen min har termin i slutten av oktober, blir veldig greit med nesten jevngamle barn :)
 
Det blir koselig da, så kan man jo sikkert låne litt av hverandre å :)
 
Ei venninne har termin i november og ei anna ei har i januar, så det blir koselig[emoji4]
 
Lillesøsteren min skal ha sin første baby i november, så at vi får så tett synes vi er kjempegøy[emoji7]bare så synd hun bor sååå langt unna[emoji53]har også nære venninner som skal ha i november og mars! Pluss flere bekjente! Så blir rene babyboomen her på plassen[emoji23]
 
Har ei venninne med termin en dag etter meg, og to bekjente/venninner med termin i januar:-)
 
Svigerinna mi fødte nettopp :) ellers ingen tettere enn det annet enn en del bekjente [emoji2]
 
Har ei venninne som har termin nå før jul, så hun ligger jo et stykke foran meg i løypa. Veldig kjekt at barna blir så nær i alder.
 
Jeg er ganske ny her vi bor nå, og i sommer fikk jeg vite at ei jeg jobbet med i fjor har termin 10-11 uker etter meg [emoji1][emoji7] veldig koselig å ha en venninne å henge med i permisjon, når jeg ellers har litt lite nettverk her [emoji4]
 
Svigerinna mi har termin med sin første om en uke [emoji4] synd de bor så langt unna bare.. Ellers har jeg ei venninne som fikk sin første i juni og ei som fikk i september, så de barna blir jo ganske tette hvertfall [emoji4] blir en del baby- og graviditetsprat med dem [emoji85]
 
Flere jeg kjenner har nettopp fått barn og har termin tidlig i 2018 samtidig med meg[emoji4]
Snakker litt om form og mage da vi er flere som er 2.gangs og synes magene våre er større enn sist[emoji23]
 
Sniker fra januar. Jeg går alene, men har veldig mange venner som fikk barn i år og i fjor. Jeg håper at det skal bli noen jeg kjenner som skal ha i 2018, det er jo fortsatt mange som ikke har delt graviditeten og som kanskje ikke er blitt gravide enda som får i 2018!
 
Bestevenninna mi får også en datter en mnd før meg så vi prater jo en del og graviditeten og gjør innkjøp sammen osv:) Begge har jenter fra før av så vi vet litt hva det går i :) Sykt kult at vårt beste vennepar som er som familie skal ha datter på samme tid, disse to vil vokse tett isammen :)
 
Back
Topp