"Er du gravid eller??"

M_N86

Flørter med forumet
Andre enn meg som begynner å forbinde det spørsmålet med sinne?
Jeg har nå lært meg at jeg ikke skal stille det spørsmålet til noen om jeg skulle ha en mistanke.

Det er jo en grunn til at folk vil holde graviditeten hemmelig til en vist punkt! Nå har jeg opplevd at samme personen spør fler ganger også..tar ikke et nei for et nei. Kjenner jeg blir ordentlig sint!!!

Grr..utblåsning..

kjenner det akkurat som deg! ok, jeg har slutta å røyke og drikke, så at folk har en mistanke om det er helt ok. men JEG vil fortelle om det når JEG er klar, drittlei av alle som maser og gnåler, jeg er jo redd for at hele verden skal vite det i tilfelle det ikke går rette veien. her om dagen fikk jeg spørsmål fra tanta mi for ørtende gang om jeg er gravid, og jeg svarte dette: "hvis jeg blir gravid skal alle få greie på det når jeg er klar, men den som maser mest får vite det til slutt!" dama blei nok ganske snurt ja, men ikke mere spørsmål fra den kanten nei

Jepp, svigermor... Klarer ikke å være i nærheten av henne nå siden hun ikke kan ta hintet og slutte og spørre!

Svigermor!!! Glad vi ikke skal se henne igjen før jeg er 14 uker :D en kompis av meg spurte meg i sta.... Når kommer nestemann da?.... I mars, sa jeg! Han datt nesten av stolen :p

niandi skrev:
kjenner det akkurat som deg! ok, jeg har slutta å røyke og drikke, så at folk har en mistanke om det er helt ok. men JEG vil fortelle om det når JEG er klar, drittlei av alle som maser og gnåler, jeg er jo redd for at hele verden skal vite det i tilfelle det ikke går rette veien. her om dagen fikk jeg spørsmål fra tanta mi for ørtende gang om jeg er gravid, og jeg svarte dette: "hvis jeg blir gravid skal alle få greie på det når jeg er klar, men den som maser mest får vite det til slutt!" dama blei nok ganske snurt ja, men ikke mere spørsmål fra den kanten nei

Hahaha, dritbra! Har selv fått spørsmålet en del ganger, men sier bare nei :-) Men en venninne skjønte det alikevel, så jeg sa det likegjerne til henne ;p Det er jo så naturlig for oss å få barn nå, vi har nettopp kjøpt hus, vi har god inntekt, og et supert forhold. Så de rundt oss får nok ikke sjokk når de får vite det, liksom :p Men jeg er ikke klar for å dele det med verden riktig enda.

Her skal vi bo hos svigers nå de neste tre ukene!!! Jeg gruuuer meg.

Back
Topp