Er du gift?

Vi forlovet oss i sommer, og skal definitivt gifte oss.
Men før det prioriterer vi å kjøpe oss hus/leilighet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært gift i 7 år :)

Ikke gift enda, men vært forlovet i 4 år :)
Skal definitivt gifte oss, men akkurat nå så er det barn, hus og hjem som står i fokus ;)

Har vært kjærester i 6 år og forlovet i ett og etthalvt... Bryllup står helt klart på planen, og jeg har lyst til å ta det i 2015 eller 2016 da lille i magen kan være brudepike/brudesvenn. Men fokuset nå er fullt og helt på den lille :)

Ble fridd til etter fem år som kjærester på bursdagen min juli som var - men haster ikke veldig. Lyst på et intimt bryllup i utlandet :-)

Her er vi kun samboere på snart 8ende året :) Jeg har sagt flere ganger at for meg, er forlovelse noe man gjør rundt året før man gifter seg :) Vi har ingen gifteplaner foreløpig, derfor heller ingen forlovelse :) Vi vil gjerne at barna skal være brudepike/brudesvenn i bryllupet vårt, da må de bli store nok :)

Ja, jeg er gift :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi er forlova på 6. året.. Vi ville egentlig gifte oss før barna kom.. Men vips var eldstemann på vei! Så når han var 1 år, så forlova vi oss, men plutselig var nr 2 på vei..! Så har vi ikke tenkt så mye på det pga dårlig råd og tid.. Men i påsken i år snakka vi om det igjen, og nå er jammen nr 3 på vei!
Så her skal det ikke planlegges noe bryllup før steriliseringen er i boks.. :-P

Mannen har lyst til at vi skal gifte oss. Jeg har også svært lyst til det, men det er bare det at det koster så vanvittig mye penger. Vi sitter på et høyt boliglån, studielån, venter baby i juni og må sansynligvis kjøpe ny bil til babyen kommer. Da er det ikke mange kronene igjen til et evt. bryllupp. Derfor venter vi! :)

Vi har vært gift 1,5 år :)

Har vært kjærester i 2 år i januar. Vi skal gifte oss før vi fyller 30 (mine ord). Men nå, først, skal vi prioritere babyen som kommer i juni og hus/hjem. :)

Mannen har lyst til at vi skal gifte oss. Jeg har også svært lyst til det, men det er bare det at det koster så vanvittig mye penger. Vi sitter på et høyt boliglån, studielån, venter baby i juni og må sansynligvis kjøpe ny bil til babyen kommer. Da er det ikke mange kronene igjen til et evt. bryllupp. Derfor venter vi! :)

Akkurat det samme med oss! Derfor jeg sier at nå er det den lille som står i fokus. Vi skal jo være sammen for alltid uansett, så ingen hast med bryllup. :)
Men så fort vi har penger til det vil vi gifte oss! :)

Vi ble forlovet i august, men venter til å gifte oss til vi kjøper hus sammen tror jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er gift. Vært i gift i 4,5 år. Så når vi feirer fem års bryllupsdag til sommeren har vi jaggu meg klart å få tre barn på de åra. Høres ikke ut som vi har gjort annet. Var riktig nok 3 måneder på vei med eldste da vi gifta oss da, men likevel.

Back
Topp