Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er gift og jeg har begge navnene, han har bare sitt eget, ungene har begge. Jeg tok hans fordi jeg alltid har tenkt det er "sånn det skal være", jeg synes det er stas å ha samme navn og når ungene kom var det fint at alle hadde samme etternavn. Jeg beholdt mitt som mellomnavn av to grunner: Hans navn er veldig kjedelig og mitt fornavn+hans etternavn ble en veeeldig vanlig kombinasjon + jeg følte etternavnet mitt var litt av identiteten min som jeg ikke ville miste.
Jeg veldig fornøyd med mine tre navn, det sier litt om hvem jeg var og hvem jeg er, at jeg er meg og at jeg er hans
Jeg tok kun navnet til mannen min. Jeg har alltid hatt to etternavn (har i tillegg mellomnavn) så ville ha tre navn bare. Jeg føler at det ene etternavnet, brukte nesten bare det ene, var identiteten min. Er flere som kun kaller meg ved etternavn. Det er ennå identiteten og rota mi
Vi har begge to begge navnene mitt som mellomnavn, og hans som etternavn. Vi er kun 7 stykker i Norge som har mitt etternavn, og rundt 30 som bærer hans, så ville ikke gi slipp på noen av de.
For meg var det en selvfølge at jeg skulle ta hans etternavn. Jeg hadde har to fornavn og mamma sitt og pappa sitt etternavn, jeg tok bort mammas og beholdt pappa sitt og mannen min sitt. Barna våre får samme etternavn som meg. Mannen har kun sitt.
Jeg har pikenavnet mitt fortsatt Begge mine etternavn er det svært få i Norge som har, mens hans er veldig kommersielt. Da beholdt jeg heller mitt eget!