Er du gift? Tok du etternavnet til mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg tok mannen sitt, i tillegg til mitt! Sønnen vår har begge etternavna, pluss at jeg føler det er mer riktig å ta hans navn i tillegg nå som vi er gift :)
Ville beholde mitt eget også, fordi det ikke er så vanlig :)

Jeg tok hans og beholdte mitt mellomnavn. Mitt etternavn og hans passa overhode ikke i lag :-) Men på den måten kunne jeg beholde noe av det som var mitt. Barna får begge disse navnene. Jeg synes det er koselig å ha samme navn, så viser man liksom at man er gift :-)

Jeg tok mannens, men beholdt ikke mitt. Hadde mellomnavn fra før, så ble litt tungt når to av navna må staves HVER gang :P trives godt med valget da :)

Samme som de over! Tok han sitt og beholdt mitt. Barna har samme! Bare han som skiller seg ut med ett! Han ville ikke bytte:-/

Jeg tok mannens og beholdt mitt eget som mellomnavn. Så jeg og barna heter det samme mens mannen har bare sitt. Han "gadd" ikke styre noe med det!

Vi er ikke gift men han må ta mitt om vi skal ha samme etternavn :)

Jeg tok mannens og fjernet begge mine etternavn, ble for vanskelig å velge ett av de, og ville gjerne ha hans :-)

Tok hans, og fjernet begge mine (mellomnavn og etternavn). Har angret en del på det i ettertid, siden mitt var LITT mer spesielt, men men...

Back
Topp