Er du gift? Tok du etternavnet til mannen din?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ja det gjorde jeg. Fordi jeg hadde veldig lyst til å ha samme etternavn, og hans navn er sjelden og spesielt for familien. Jeg hadde fra før av et vanlig -sen etternavn og hadde ikke noe stort behov for å beholde det. Nå har vi samme etternavn alle 4, og det er utrolig koselig!

Jeg tok mannen sitt etternavn, det var også noen spesielle grunner til det, men det blir for privat å nevne her.

Ja, jeg tok mannens men beholdt mitt eget som mellomnavn. Tok det hovedsaklig fordi hele familien skulle ha samme etternavn, synes det er så koselig! :)

Jeg har ikke tatt mannens etternavn.. Kommer til å skifte navn etterhvert - enten til kun mitt mellomnavn eller så bytter vi begge til "hverandres navn".

Jeg har beholdt mellomnavnet mitt og tatt hans etternavn. Mitt gamle etternavn har jeg lengtet etter å bli kvitt så lenge jeg har levd... har aldri likt det... noe som er synd, for det er egentlig veldig fint og spesielt. Liker at vi har samme etternavn. Begge ungene har også fått mitt mellomnavn - for å ære min mor som de aldri fikk møte.

Jeg kommer til og beholde mitt etternavn til mellomnavn og hans til etternavn, bare 10 som har det i Norge:)

Har mitt som mellomnavn og hans som etternavn :)
Mitt mellomnavn er det bare familien vår i DK og vi som heter,som det navnet liker jeg utrolig godt ;)

Back
Topp