Er du gift/sammen med din bestevenn?

M

Moderator Marthe

Guest
For noen kommer forelskelsen først og det gode vennskapet etterpå. Andre opplever at vennskapet utvikler seg til ekte kjærlighet. Uansett er det kanskje det trygge og gode vennskapet som får et forhold til å vare? Les 10 tegn på at du er gift med din bestevenn!

Er du gift/sammen med din bestevenn?
 
Ja. :D Har verdens beste kjæreste, samboer og forlovede! Rart å tenke på at jeg ikke hadde kjent han mer enn 8 dager før vi ble sammen. :p Og nå har vi vært sammen i over 1 1/2 år, bodd sammen i litt over ett år og venter vårt første barn. :p
 
Ja :)
 
Ja, han er så absolutt min aller beste venn, og den beste kjæresten :)
 
Ja, han er min beste venn og kjæreste og mann ;) Nå har vi snart vært sammen i 10 år, og de årene har vært de beste i mitt liv :)
 
Ja. :D Har verdens beste kjæreste, samboer og forlovede! Rart å tenke på at jeg ikke hadde kjent han mer enn 8 dager før vi ble sammen. :p Og nå har vi vært sammen i over 1 1/2 år, bodd sammen i litt over ett år og venter vårt første barn. :p

Oi. her har det gått fort i svingene :D
 
Jeg har verdens herligste mann. Og trives godt med han. Vi flytta sammen nesten med engang vi traff hverandre, bodd sammen i over ti år.

Men jeg har ei venninne jeg anser som bestevenninne. Deler mer med henne enn med mannen.
Men det er kanskje mere jenteting, som han absolutt ikke interreserer seg for :p
 
Oi. her har det gått fort i svingene :D
Den har vi hørt ofte. Han hadde det nok mer travelt enn meg enkelte ganger, for jeg hadde vært singel i en helg da jeg møtte ham, og 11 dager etterpå var vi sammen. :p Man trenger ikke å ha kjent kjæresten sin i 2 år før man blir sammen, og vi beviste alle vennene våre det det første halvåret vi var sammen (de gamblet nemlig på hvor lenge vi ville holde ut). :)
 
Jeg har en teori på dette med å være glad i/ elske. Det finnes i mitt hode 4 kategorier av kjærlighet:
1. Familie
2. Kjæreste
3. Bestevenn
4. Venner

Min mann er den eneste som er innenfor alle disse kategoriene, og jeg er 100% sikker på at vi er ment for hverandre. Vi utfyller hverandre på alle områder. Jeg elsker mannen min <3
 
Er sammen med min bestevenn Vært sammen i 5 år nå og venter vårt første barn til jul. Prøvd å være fra hverandre noen mnd, men det fungerte dårlig, fant alltid tilbake til hverandre. Fullført utdanningen sammen og har det veldig bra sammen ❤
 
Back
Topp