Er du fra Stavanger?

Ebbihåpet

Glad i forumet
Hei,

Er det noen andre her inne som er fra stavanger/sola/sandnes området som har termin i slutten av sept ?
Jeg har foreløpig termin 24.sept kunne vært gøy å kommet i kontakt med flere som er fra rundt her :D

Jeg er! :D

E fra sola og har termin i begynnelsen av Sep. Dessverre så bor eg ikje der lengre då eg fant kjærligheten Sogn og fjordane ;)

Jeg er :-) 23 september

Ja mitt første også!! spennende tider i møte :D hvordan er formen ? fortsatt i jobb ?

Jeg var ekstremt kvalm i 2 uker, og ser ut som *bank i bordet* at det har gitt seg! <3 jeg jobber ikke, jeg er student. Så skriver bachelor nå :) har forelesninger 5 ganger i uka til februar og merker det tærer litt på ja! Hadde jeg jobba hadde jeg vært sykemeldt :p nå er det verste ekstrem trøtthet. Du da?

Jeg var ekstremt kvalm i 2 uker, og ser ut som *bank i bordet* at det har gitt seg! <3 jeg jobber ikke, jeg er student. Så skriver bachelor nå :) har forelesninger 5 ganger i uka til februar og merker det tærer litt på ja! Hadde jeg jobba hadde jeg vært sykemeldt :p nå er det verste ekstrem trøtthet. Du da?

Flinking!! jeg var ferdig med Bachelor i fjor :D
Har vært kjempe trøtt jeg også! skal til legen 25 feb, så få se hvordan formen er der.

Jobben min kreve en del, i dag hadde jeg 12 timer skift, og dårlig tid til spising.
Nå ligger jeg som en slakk fisk på sofaen med vond i korsrygger og diverse andre merkelige plasser :p
Har ikke sagt noe til jobben enda, men vurdere å si det tidligere enn planglagt for er ikke helt i form..

Back
Topp