Er du fra oslo/akershus? :)

L

Lykkesrus

Guest
Hei jenter! :)

Jeg en jente på 22år, og har en datter på 2mnd. Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med andre mødre rundt oslo/akershus-området. Hadde vært hyggelig å fått en liten lekekamerat til vesla:)

Så hvis du er interessert å treffes på en trilletur eller for å bare skravle litt, så send meg gjerne en melding:)
 
Jeg er fra Akershus, blir gjerne med på en trilletur eller fler bare lillegutt kommer seg ut av magen he he. Jeg er 26 år forresten :)
 
Jeg er fra Akershus, blir gjerne med på en trilletur eller fler bare lillegutt kommer seg ut av magen he he. Jeg er 26 år forresten :)

Men det er flott!;) Bare å si ifra når du er klar for en tur det! Hadde vært koselig. Hvor i akershus holder du til?
 
Gratulerer så mye med den lille!:) Har selvfølgelig forsatt lyst vettu! Hvis det er flere som har lyst, får dere bare slenge dere på!:)
 
Kanskje vi 3 skulle fått til et treff til neste uke? Har vært litt opptatt den siste tiden, men til neste uke har jeg masse av tid..så hvis det passer for dere kan vi kanskje ta det neste mandag? rundt kl.1?
 
Back
Topp