Er du fornøyd med personligheten din?

tingeling1

Forumet er livet
Lurer på litt av hvert i dag jeg [:)] 

Hvilke personlighetstrekk er du mest fornøyd med?

Jeg vil si veldig fornøyd! [8D]

Jeg er meg selv på godt og vondt! [:D]

Er mest fornøyd med min positive tankegang, min utadvendte personlighet og mitt gode humør[;)][8D]

(oi, mye selvskryt nå[8D])

Vil si at jeg er er litt fornøyd.

det jeg er mest fornøyd er at jeg syns jeg er blid og hyggelig med alle[:)]

Prater masse sjit med alle sammen[:D] så jeg er ikke så særlig blyg[8D]

denne må jeg dytte opp litt.. alle har godt av å tenke litt positivt om seg selv... og dele det med andre[:D] 
jeg er ganske fornøyd.. jeg mener selv at jeg er god til å lytte, omsorgsfull, stiller opp uansett, blid og prater med alle.. er vist også veldig lett å prate med[;)] 

Ja jeg tror jeg er det ja[:)] Trenger å "loosen up" litt etter at det å bli mor tilintetgjorde mange sider av meg[8D] men jeg tror jeg blir megselv lik igjen snart[:)] er gott stykke på vei allerlede

jeg syns jeg er eit godt menneske... hjelper de som spør... selv om d kan føre til at jeg blir fort utnyttet, da jeg sliter litt m å si nei... men jobber m saken... sliter meg selv ut til tider til nytte for andre... så trenger en hjelp selv, da er d stille der i gården...

er stolt over den personen jeg har blitt m årene... voksen... en god partner og en god mor... elsker det livet jeg har nå, og da tror jeg igjenn d fører til at personligheten blir bra... for en lærer seg å prioritere rett, på rett folk...[:D]

jeg er positiv, snill, omtenksom, gir mye av både ting og meg selv.... jah... kunne vert litt mindre opptatt at mitt egen utseende og faktisk likt d jeg ser i speilet....

ja , e jo nordlending[;)]

Back
Topp