Er du fornøyd med fødeavdelingen din?

M

Moderator Steffen

Guest
Selv om du ikke har født enda, har du kanskje vært i kontakt med avdelingen? Til og med vært innom? Er du fornøyd med måten du har blitt mottatt på i telefon, eller på avdelingen, eller når du har kommet for å føde? :)
 
Fødte for 11 dager siden.. og var veldig fornøyd med Kalnes. Alt var helt supert unntatt at i en tok tlf når jeg ringte og ringte på morgenen når vannet gikk. [emoji85] til vel ca 30 min før jeg fikk tak i de. Men hadde heldigvis mannen min hos meg som kom raskt hjem fra jobb og støttet en litt stressa frøken [emoji28]
 
Fødte på Bærum på mandag; kjempefornøyd med føden og alle som var med på prosessen. Følte meg godt ivaretatt fra A til Å.
 
Fødte på Drammen 20.sept og var kjempefornøyd :) Mistenkte delvis vannavgang og fikk komme inn til sjekk og de fulgte nøye opp og la meg inn da baby hadde litt høy puls for å følge med frem til fødsel startet. Fine folk :)
 
Jeg fødte på Bærum og er virkelig strålende fornøyd!!:Heartpink Så mange fine, gode, omtenksomme, og tilstedeværende personer på en og samme plass- både på føden og barsel, uavhengig om de er jordmødre eller barnepleiere!:shy: Har følt meg så trygg og ivaretatt, både i gode situasjoner og når ting har vært litt vanskelig med minien! Så all ære til disse personene, og jeg vet definitivt hvor jeg skal føde ved neste anledning!:gen053
 
Blitt fulgt opp nøye på Kalnes og ble igangsatt i går og fikk prinsen vår samme dag. Veldig fornøyd med Kalnes så langt fra kontroll til barsel [emoji1305]
 
Har født begge mine barn på St. Olavs og har vært veldig fornøyd begge gangene :) Har følt meg trygg og ivaretatt. De som jobber der er flinke og gjør en utrolig god jobb! Liker også måten de har fått pappaen til å føle seg inkludert :)
 
Vært innom på St.Olavs noen ganger så langt og føler meg veldig godt ivaretatt, nesten litt i overkant mye omsorg [emoji173] fantastisk fine mennesker og føler meg veldig trygg på at eg kommer til å bli godt ivaretatt under fødsel [emoji4]
 
Veldig opp og ned, for å være ærlig. Ligger på Kalnes nå etter igangsetting på mandag. I dag har de vært helt fjerne hele gjengen, ingen informasjon eller kommunikasjon på noe som helst vis. Skjønner at det er mye å gjøre, men da må det heller gå an å si det i stedet for stadig å gi tidspunkt som ikke blir overholdt. Ganske så frustrerende!
 
Veldig fornøyd med Føde og Barsel i Skien :)
 
Veldig! Bortsett fra en jordmor på barsel som laga så oppstyr grunnet 10,6% vektnedgang på dag 2, før melka kom. Pappan som er førstegangs ble kjempestressa, og jeg tenker at om jeg hadde vært førstegangs selv kunne det potensielt ødelagt hele amminga.. Sykepleieren på amme poliklinikken dagen etter skjønte ikke hvorfor vi var der, og mente det hadde holdt masse med vekt av hs på hjemmebesøk i og med at melka måtte få tid til å komme, og lurte på om jeg hadde bedt om det selv. Men denne øst-Europeiske (kan sikkert oppfattes som jeg er rasistisk nå, men tenker hun nok er vant til strengere regimer, derav så stressa av 0,6%...) jordmora ville jeg skulle pumpe og gi barnet MME som næring til vekta snudde. Vurderer sterkt å klage på henne, faktisk...
 
Vært innom på St.Olavs noen ganger så langt og føler meg veldig godt ivaretatt, nesten litt i overkant mye omsorg [emoji173] fantastisk fine mennesker og føler meg veldig trygg på at eg kommer til å bli godt ivaretatt under fødsel [emoji4]

Jeg fødte på st.olavs på Mandag morgen! Og opplever de akkurat som du! Omsorgsfulle, flinke, trivelige folk som jobber der! Opplever trygghet og empati i stor grad der! KJEMPE fornøyd med gjengen på Føden og jordmødrene på passienthotellet [emoji173]️
 
Jeg fødte på st.olavs på Mandag morgen! Og opplever de akkurat som du! Omsorgsfulle, flinke, trivelige folk som jobber der! Opplever trygghet og empati i stor grad der! KJEMPE fornøyd med gjengen på Føden og jordmødrene på passienthotellet [emoji173]️

Så bra! :D Og gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp