Er du fornøyd der

Nei. Vi bor i blokkleilighet. Syns den er for liten og vi har altfor lite oppbeveraingsplass. Føler jeg bor i et lagerrom :P

Ganske fornøyd. Vi bor i rekkehus som ligger skjermet til, men også sentralt til i byen. Det er ganske fin størrelse (140kvm), men jeg kunne tenke meg å bo et sted hvor det bor flere barnefamilier. Her er det mange pensjonister. I tillegg hadde det ikke vært dumt å slippe å bo vegg i vegg med noen :)

Last edited:
Vi har det greit:) nært sentrum,men ikke i:) nært til alt og lettvint for 8 åringen min.

Litt for liten bolig, tremanns på 80 Kvm. Ønsker oss enebolig på120kvm Området er Ok men ønsker å flytte til en plass 10 km unna hvor gutten går i barnehage:)

Ja, har 3 soverom og god plass, bor skjermet fra byen, men veldig nære, men jeg vil helst bo litt mer på landet og ha flere soverom og større hage ;)

Nei, bor i leilighet nå med 2 soverom og litt langt fra familien. Men nå har vi jo fått godkjent større boliglån så nå leter vi etter enebolig nærmere familien:):)

Vi er veldig fornøyd med beliggenheten; på et eldre boligfelt med stor tomt, 1 km unna sentrum med alt en trenger. 300-400 m til barneskolen. Huset kunne gjerne vært større og nyere da..

Er veldig fornøyd! Arvet tomt av mine foreldre og bygde hus i fjor. Nært marka, nært sentrum med bil og nært begge par med med besteforeldre og bortskjemt med stort hus med masse plass! :D

Vi er så fornøyd! Kjøpte oss hus i fjor som vi har pusset opp akkurat slik vi ønsker. Vi bor sentralt og barnevennlig :)

Veldig fornøyd! Bor i en helt ny enebolig med 3 soverom. Bor litt landlig men også sentralt. Bare ett steinkast fra barnehage og 2 steinkast fra barneskolen, samt ungdomsskole :)

Kjempe fornøyd, bor på drømmeplassen. Lite "småbruk" hvor det er fint og rolig å godt for barna å vokse opp :)

Ja, veldig fornøyd. Kjøpte oss hus litt utenfor Oslo for noen år siden, og trives utrolig godt her. Trodde det skulle bli en stor overgang å flytte fra nesten midt i byen til skikkelig bondelandet, men det føltes hjemme umiddelbart! Det er jo alltid noe å gjøre i et hus, men nå har vi pusset opp både kjøkken, bad, stue og to av soverommene, så nå begynner det å komme seg.
Er blitt veldig glad i nabolaget også, det er et lite byggefelt med mange småbarnsfamilier, og vi har blitt kjent med flere som har barn på samme alder som jentungen. Det er nær marka, og toget tar bare en drøy halvtime til Oslo S. Eneste jeg savner litt er en ordentlig kafé og et sushisted! :D

Nesten fornøyd. Veldig fornøyd med plassen vi bor på, men ønsker oss en større enebolig. Kun to soverom i tomannsboligen vi har nå. Men gangavstand til all kollektiv transport, barnehage, skoler, andedam, sentrum osv.

Vi bor i leilighet nå, men bygger hus :) kommer nok ikke i hus til mini kommer, men forhåpentligvis ikke så lenge etter :)

Ja, vi flyttet inn for ett år siden, og trives veldig godt. Både med nabolaget og huset :-)

Back
Topp