Er du forelsket nå?

*Susanne83*

Forelsket i forumet
I mannen din/samboeren din/kjæresten/flørten/daten eller en tilfeldig forbipasserende for den del?
Jeg elsker ordet forelsket og jeg elsker å være det!
Nå ligger jeg og ser på min herlige mann som sover søtt i bar og deilig overkropp[:D]
Akk, vi har vært gift i fem år og jeg er forelsket! I hektiske perioder dabber det så klart litt av men åh, jeg tror rett og slett jeg er lykkelig.
Unnskyld klisjeen! Hihi!

Ikke like mye i hvert eneste øyeblikk hver eneste dag, men definitiv JA[:)] Får fremdeles sommerfugler i magen når han er seg selv på sitt beste. Har også utviklet en dypere kjærlighet for han iløpet av de 4 årene vi har kjent hverandre, men er fortsatt forelsket ja[:)]

Er forelsket fra tid til annen i samboeren min, og elsker henne selvfølgelig hvert sekund.
Det samme gjelder for barna mine, og det går ikke en dag uten at jeg får en eller annen (positivt) øm/ydmykende tanke ovenfor barna mine som virkelig røsker i hjerteroten.

Nei er singel så er ikke forelska [:(]

Om eg er forelska? SÅ KLART! :)
Kunne aldri hatt en meir sjarmerende, fantastisk kjæreste, forlovede, samboer og ikkje minst MIN BESTE VENN!
Sjølsagt i perioder blir dabber det litt, men det er jobben hans som ødelegger, alltid noe...
Men stort sett alltid så er eg forelsket til tusen...
sommerfugler når eg vet det nærmer seg tid for at han står opp (han jobber om natten og sover om dagen), eller han kommer hjem etter trening, når han en og annen gang sover på sida mi... FANTASTISKE følelser som dukker opp...
Eg kunne ikkje vore meir lykkelig enn eg er nå... <3

JAAA!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Kal-El

Er forelsket fra tid til annen i samboeren min, og elsker henne selvfølgelig hvert sekund.
Det samme gjelder for barna mine, og det går ikke en dag uten at jeg får en eller annen (positivt) øm/ydmykende tanke ovenfor barna mine som virkelig røsker i hjerteroten.

Som om jeg skulle skrevet det selv, men det gidder jeg ikke da, så bare quoter[;)]

PS! Jeg har en han da, ikke en henne[8D]

Ja, akkurat nå føler jeg meg forelsket i mannen min! Går opp og ned, men jeg elsker han alltid.
Hehe, jeg tror jeg føler meg mer forelsket når det er sol og pent vær. I går var det skikkelig fint vær, og nå føler jeg meg så forelsket.[:)][;)]

Ja akkurat nå er jeg det[:)] Vi har hatt en liten dårlig periode etter at lillesøster kom og da blir følelsen ekstra sterk etter at alt er bra igjen[:D]

Er forelsket i typen, men går alltid opp og ned... Men elsker han alltid 
Har ENDELIG funnet meg en snill, sexy og gooooooooooooooo mann[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

er dritt forelsket jeg verdens beste følelse.. kribler i magen.

Ja, det er jeg.[:)]
Noen dager kjenner jeg mer på følelsen enn andre, men den er alltid der.

Særlig de dagene jeg har mye å stri med, og jeg VET at han støtter meg uansett.
Og de kveldene som vi sitter foran tv eller pc, og bare vet at det faktisk er OK, at vi ikke trenger å "gjøre noe sammen" hele tiden. At det holder å være i samme rom.
Og sånn ellers hver eneste dag.

Er det noe jeg har lært meg med tiden er det å sette pris på de små tingene.

ORIGINAL: *yummymummy*

er dritt forelsket jeg verdens beste følelse.. kribler i magen.

samme her [:D]

Back
Topp