Er du flink til å....

*LC*

Gift med forumet
...pleie deg selv? Hva gjør du for å pleie deg selv?

Jeg var mye flinkere til å ta masker og peeling og sånn før, og lakket negler og shavet mye oftere før. En lang dusj er det sinnsykt lenge siden jeg tok (har ikke badekar[:(]). Uff jeg må skjerpe meg, så jeg ikke blir sånn sliten småbarnsmor[8D][:D].

Sånn på våren og sommeren er jeg det. Begynte 2 uker siden med peeling osv.
Barberer armhuler og legger annenhver dag. Og skrubber føttene 1 gang i uka.

Men høst og vinter forfaller jeg. Uff, det er helt tragisk egentlig.[&:] Får prøve å skjerpe meg mtp sambo...[;)]

Jeg bruker jo evigheter på å smøre kroppen siden den er så svær!! Litt av en jobb!

niks.

alltid ønsket meg pedikyr og manikr da.

Nei, er vel egentlig ikke det [&:] Drømmer om litt spa nå ja [;)][:D]

Behandlinger er bare kjempe digg! Det skulle jeg ønske jeg kunne tatt mer av. Egentlig skulle man unnet seg det regelmessig. Hm....fra høsten av tror jeg søren meg jeg skal unne meg en behandling 3. hver mnd (gikk opp et lys for meg.. he he..).

Smøre meg gjør jeg nesten aldri. Det er nok derfor jeg alltid er så tørr i huden også. Flinkere om sommeren, for da bruker jeg mye Dove[;)].

Nei.. Jeg har ikke råd til det lenger [:(] Men til bursdagen min ønsker jeg meg 3 timer aromaterapi og deretter neglpleie [:)] *håpe håpe*

nei vil ikke si det akkurat..
barberer meg,dusjer,fikser neglene en gang i blandt,smører meg med body lotion/selvbruner..

Er nok kun det mest primære som blir stelt med her.
Dusjer hver dag, vasker håret annenhver, bruker KMS shampo og "balsam."
Barberer ca annenhverdag der det trengs.
Klipper neglene når det trengs.[;)]
Smører de områdene jeg har barbert etterpå så det ikke skal bli ultra tørt.[8D]
Prøver og huske på solkrem når jeg er ute på sommeren.
Prøver og gå jevnlig til frisøren, men det avhenger litt av økonomien der og da.

Ikke så veldig flink til og ta vare på meg selv med andre ord![8D]

Har alltid vært guttejente jeg, så ansiktsmasker og sånt er ikke helt min stil[8D] Jeg dusjer nesten hver dag og barberer leggene og under armene, det er vel det[8D]

Back
Topp