Er du flink til å variere middagsmenyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Eller blir det fort til at dere faller tilbake på det samme gamle?

Litt av og på, noen uker tråler jeg nett og finner masse spennende oppskrifter jeg vil prøve og skriver ukesmeny :) mens andre uker går det i wok, wok og atter wok - er vel det jeg lager mest av, er jo sunt og lettlaget :)

Mye samme gamle ja.

Det varierer litt. Prøver å være litt spennende og forsøke nye ting. Jeg finner mye inspirasjon på nettet og på et matforum jeg er med i, men det er jo selvsagt også en del gamle travere jeg vet barna liker som går igjen :)

Samme gamle

Har matkasse med ujevne mellomrom for inspirasjon, hvis ikke hadde vi nok hatt en fast ukesmeny :p

Uff, jeg var kjempeflink på variasjon før jeg ble gravid. Så ble jeg gravid, og menyen går i det som lyster. Husker lite av det gamle reportoaret. :P

Her går det i det samme gamle. Prøver å være flink til å prøve noe nytt en gang iblant da, men det er nok litt for skjeldent dessverre.

Synes vi er flinke til å variere. Noen middagsretter kan komme et par ganger på 1 mnd, men stort sett ikke.

Kunne nok vært flinkere til å prøve nye ting. Men føler vi varierer ganske bra.

Lager middagsmeny 7 veker om ganga. Har ikkje samme retten 2 ganger pr plan. Så vil sei eg er flink å variere ja. :-)

Mye det samme. Men har lasta ned noen matapper, og har fått prøvd litt nye oppskrifter på det viset. :)

Ikke veldig. Men får god hjelp av Godt Levert :D

Mye det samme, men blir ikke samme rett på én uke med mindre vi har rester, da. Slår til med noe nytt innimellom.

Det går litt i bølger.. men er dårlig på å prøve nye ting, så det blir ofte det samme gamle. Har fikset en seksukersplan nå da, kommer nok ikke til å følge den slavisk men greit å ha ;-)

Litt både og...
Er som regel noe som går ofte igjen, mens andre ting varieres mer

Back
Topp