Er du flink til å synge?

En tråd i 'Generelt' startet av Kakemonster88, 12 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Inspirert av tråden om synging i bilen:

Er du flink til å synge? :)

2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Nja. Hender seg at mannen sier at jeg har en fin sangstemme, men jeg mistenker at han bare sier det får å være grei. Jeg knuser ikke glass da, og ungene ser ut til å like det :)

3. Cosacita Forumet er livet

Tror jeg er ganske ok. Har fått høre av to kollegaer at jeg synger fint, så. :p

4. Sanka Forumet er livet

Nope. Ikke en plass. Men synger likevel. Og er en mester i karaoke når jeg har noen glass innabords også.

Men setter en på noen 90tallssanger jeg virkelig kan, å herrefred. DA synger jeg virkelig med om jeg vil eller ikke. Til skrekk for de rundt meg

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  5. Dårris Forelsket i forumet Assistert-jentene

Ja, kanskje litt :rolleyes: Men tør ikke synge utenfor huset.. Drømmer om å synge i kor:shy:

6. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Neeeei, men gauler i vei likevel, til 2åringens store fortvilelse :hilarious:

7. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015

Etter litt vin er jeg rågod, i edru tilstand er jeg ikke like god Men tror ikke det er sånn helt ille:p

8. Nordlys Forumet er livet Oktoberfruene 2018

Haha, nei! Men synger uansett...når jeg er alene :D

9. septemberbaby17 Elsker forumet Septembergull'17

Absolutt ikke.
    Men elsker å synge i bilen alene

10. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Nei, dessverre, men skulle ønske jeg kunne synge. Synger dog mye her hjemme

11. Veslejenta88 Forumet er livet Januarlykke 2016

Ikke ifølge min mor. Så synger fint lite. Men barna liker å få natta sang.

12. :)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

haha mini på tre år sier mamma ikke syng, og det har han vist misnøye mot siden han kunne si noe... så tar hinte mor synger ikke vakkert... må innrømme hans synging enda ikke er heller noe særlig... men kan jo være han er mer musikalsk enn sin mor og forstår hvor gale moren treffer toner....?

13. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Nope. Det høres ikke bra ut, men holder til uendelige runder med bæbæ lille lam :)

14. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Jeg tror jeg synsere ganske greit. Musikklæreren på universitetet syns jeg hørtes litt ut som Maria mena, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg tror på det da. Jeg synger helt greit.

15. bondemamma85 Gift med forumet

Får høre jeg har fin sangstemme,men ikke typ Céline Dion - vi ække dær liksom

• Liker Liker x 1
  16. lennypenny Forumet er livet VIP September 2012

Har alltid hørt at jeg har en fin sangstemme, og synger en del. Men klarer ikke de høye tonene lenger(pga røyken)..

17. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Nei :p helt grusomt å høre meg synge :p

18. Bollebaker87 Glad i forumet Septembergull'17

Tja, helt grei tenker jeg. Sang en del da jeg var yngre, men har ikke «vedlikeholdt» det. Nå synger jeg ikke foran folk lenger, blitt alt for sjenert.
    Med unntak av i helga hvor jeg og en venninne røyk på en smell med «up where we belong» ganske tett på stengetid :facepalm::hilarious:

19. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Ja, jeg er en kjent artist så burde være bra.

20. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Kødda :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

• Liker Liker x 1

Del denne siden