Er du flink til å synge?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Inspirert av tråden om synging i bilen:

Er du flink til å synge? :)
 
Nja. Hender seg at mannen sier at jeg har en fin sangstemme, men jeg mistenker at han bare sier det får å være grei. Jeg knuser ikke glass da, og ungene ser ut til å like det :)
 
Tror jeg er ganske ok. Har fått høre av to kollegaer at jeg synger fint, så. :p
 
Nope. Ikke en plass. Men synger likevel. Og er en mester i karaoke når jeg har noen glass innabords også.

Men setter en på noen 90tallssanger jeg virkelig kan, å herrefred. DA synger jeg virkelig med om jeg vil eller ikke. Til skrekk for de rundt meg [emoji23]
 
Ja, kanskje litt :rolleyes: Men tør ikke synge utenfor huset.. Drømmer om å synge i kor:shy:
 
Neeeei, men gauler i vei likevel, til 2åringens store fortvilelse :hilarious:
 
Etter litt vin er jeg rågod, i edru tilstand er jeg ikke like god [emoji23][emoji23] Men tror ikke det er sånn helt ille:p
 
Absolutt ikke.
Men elsker å synge i bilen alene[emoji6]
 
Nei, dessverre, men skulle ønske jeg kunne synge. Synger dog mye her hjemme[emoji85] [emoji23]
 
Ikke ifølge min mor. Så synger fint lite. Men barna liker å få natta sang.
 
haha mini på tre år sier mamma ikke syng, og det har han vist misnøye mot siden han kunne si noe... så tar hinte mor synger ikke vakkert... må innrømme hans synging enda ikke er heller noe særlig... men kan jo være han er mer musikalsk enn sin mor og forstår hvor gale moren treffer toner....?
 
Nope. Det høres ikke bra ut, men holder til uendelige runder med bæbæ lille lam :)
 
Jeg tror jeg synsere ganske greit. Musikklæreren på universitetet syns jeg hørtes litt ut som Maria mena, men jeg vet ikke helt hvor mye jeg tror på det da. Jeg synger helt greit.
 
Har alltid hørt at jeg har en fin sangstemme, og synger en del. Men klarer ikke de høye tonene lenger(pga røyken)..
 
Tja, helt grei tenker jeg. Sang en del da jeg var yngre, men har ikke «vedlikeholdt» det. Nå synger jeg ikke foran folk lenger, blitt alt for sjenert.
Med unntak av i helga hvor jeg og en venninne røyk på en smell med «up where we belong» ganske tett på stengetid :facepalm::hilarious:
 
Ja, jeg er en kjent artist så burde være bra.
 
Back
Topp