Er du ferdig...?

tipp

Forumet er livet
med å få barn??

Vi er...VELDIG ferdig[:D][:D]Håkon har kappet strenger,så vi kan ikek få fler heller,og godt er det[:)]

Nei tror ikke det!
Kommer jo ei lita ei til om få uker men tror nok det kommer en til om ett par tre år å[:)]
Føler meg ikke ferdig!

Hååååååååper ikke det ihvertfall... Men det lar vente på seg...[8D]

Ikke ferdig her enda hvertfall :) Vil gjerne ha en til etterhvert :)

Tydeligvis ...

Nei skal nok ha én til.. [:)]

Er ikke gravid nå altså [8D]

Ja, vi er helt ferdige! Uaktuelt å få flere! Holder med de 2 trollene vi har nå.

eg vil ha en til om noen år.. men det går ikke pga en en feil som sykehuset gjorde no når elias ble født[:@][:(]

Vet ikke helt[8D]

Men foreløpig er det nok me der her to[:D]

en skal aldri si aldri.... så hvem vet[:)]
men tor egentlig vi har nok med de 4 vi har[:D]

ORIGINAL: Momaroria

ORIGINAL: venter på nr2!

eg vil ha en til om noen år.. men det går ikke pga en en feil som sykehuset gjorde no når elias ble født[:@][:(]

Whaaaaaaat?? Steril? [&o]

nei. for å gjøre det kort ..
elias lå i sete leie. eg sa at eg ikke ville føde i set pga eg følte meg ikke trygg på det pga eg e liten osv.. pluss angelica var så liten når hun ble født(1970 gr) de sa joda det går så fint tok rønken av bekkene å det . men dette skulle gå så fint så.
Eg klarte ikke å slå meg til ro med det men måtte prøve å tenke på noe anne.
så endlig kom dagen då elias ville komme ut.
så når han var neste ute, orket han rett å slett ikke mer så der forsvant hjerte lyden!!!
de måtte få han fortes mulig ut så de fikk tid til bare 1 klipp å så måtte de ta tangen å dra han ut[X(] dermed så revnnet eg noe jæv... framme til bak! å så revnet livmor veggen ..
åsiden den revnet så kan eg mest sannsynlig ikke bære fra et foster igjen! det e stooor fare for at den blir født prematur. så lidlig at det ikke vil overleve.

så etter fødselen fikk en vite det var gjort en feil. eg SKULLE EGENTLIFG IKKE FØDE VEGINALT.. pga et har født dysmatur før!

så no sitter eg igjen med masse problemer fore haukeland ikke orket å høre på meg først.

- kan ikke få flere barn tør ikke å ta sjansen på å bli gravid en gang. pga det som kan skje.'
- ødlagt bekken som skjedde når de måtte få han ut.
-sliter litt med kors rydden. kommer fra bekkene
å en de til.

Synes ikke jeg er ferdig. Håper på en til om noen år, med eller uten mann. [:)]

ORIGINAL: Momaroria

Venter på nr2: Oioioi!!! Så forferdelig alt det høres ut..Stakkar deg![&o][&o]

Kan tenke meg det ja, noen sykehus er idioter p¨å å innrømme feil vettuu! Bare stå på krava dine om hva du vil:) Håper du har det bra til tross for dette og at lillegutten har det bra![:)][&:]

med småen går det bra no! har vært en del inn å ut av barneklinikken men puste stans å ligne, men no ser det ut som ting begynner å roe seg litt så eg ka opp kampen mot sykehuset. har klaget å det til de..
så vi får se hva som skjer videre der.

yes!! Veldig!!
Jeg vil at sambo skal klippe strengen slik at jeg slipper å styre med prevangsjon lenge.
Han kan heller putte noe på frys om vi finner ut vi vil ha flere og så gjør vi det på den kjedelige måten i stedet for denn morsomme....

Er ferdige ja. Født fire barn i løpet av 5,5 år, og kroppen har nok fått nok. Og så skal de jo følges opp resten av livet også:-)

Back
Topp