Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Straks venter på noen bilder jeg har bestilt trykk av, og så skal jeg strikke ferdig en sokk - og så er vi klar men har ikke pakket inn en eneste en :S
Mangler mannen, ikke ferdig med ungene, ikke kjøpt til min bror/svigerinne men vet hva jeg skal ha, har en anelse på ca halvparten av gaven til mine foreldre... Noen små oppmerksomheter mangler også.
Planen var å være ferdig, ble ikke helt slik, gitt...
Er ferdig kjøpt, noen er pakket inn og allerede levert. Skal pakke inn de som skal sendes i helgen og sende de på mandag. Kanskje jeg pakker inn resten i samme slengen og legge i poser klart til levering
Var på heftig shopping runde i går, dro hjemmefra kl 08.20 og var hjemme kl 18.00 ca...jeg trodde fader meg jeg skulle dauve mange ganger iløpet av turen, magen min var så stram og jeg hadde slik nedpress men sta som jeg er skulle jeg handle..endte med at vi var så drittleie til slutt og kunne nesten ikke gå på slutten at vi bare dro hjem rett og slett uten å ha fått ferdig "siste rest" utrolig hvor fort tiden går når man skal gjøre noe "kjekt" elsker jo shopping til vanlig men selvsagt i en helt annen form enn jeg er i nå. Sovna fort i går når vi la oss for å si det sånn