Er du ferdig å få barn?

Er sterilisert. Tre barn holder :D
 
Sa til meg selv og mannen at jeg aldri vil gå igjennom et svangerskap eller en fødsel igjen, og jeg hadde en meget traumatisk fødsel og sliter enda med å bearbeide den, men jeg har bestemt at det blir iallefall en til, så får vi se om det ikke kommer en til igjen, så jeg vil ha 3❤️
 
Når nestemann er født, da er det stopp tenker jeg. Så får vi se om jeg føler det samme etter fødsel. :p
 
Føler meg ikke ferdig, men får vi nr 3 så er jeg nok helt sikkert ferdig.
 
Har 1 og er ikke ferdig. Ønsker meg tre :)
 
Jeg skulle ha 2. Er nå gravid med nr 3. Om jeg er ferdig etter denne vet jeg ikke, vi får se :)
 
Har 1 barn på 14 mnd, føler meg ikke ferdig. Vet ikke om vi skal ha fler, men jeg håper.
 
Selv om jeg blir litt nostalgisk når jeg ser på babybilder av ungene føler jeg meg veldig ferdig. Vi har tre barn (hvorav siste ble en ekstra overraskelse) og nå er familien komplett :)
 
Ja, jeg har vurdert å få sterilisering fordi jeg må ta ut spiralen da jeg får så mye migreneanfall av den. Etter at vi fikk attpåklatten vår så har jeg vært mer enn fornøyd med han :)
 
Har fire, og vi ønsker oss gjerne en til, men pga alder så vet jeg ikke helt om vi får det til... Vi tar det vel som det kommer :Heartred
 
Jeg har 2 barn og en av barna har en kronisk sykdom vil vil trenge mer oppfølging enn ett normalt barn. Så jeg er helt ferdig med barn nå.
 
Føler meg ikke ferdig, ønsker meg 6 stk. Men etter 10 år og 7 prøverør for å få 1 barn, og så bli gravid på egenhånd og bli forlatt etter positiv test, alene med 2 barn, og alderen og helsa som tilsier at det ikke blir flere, så må jeg vel si meg ferdig.
 
Nr.3 er 11dager og dette er liksom siste. Men det føles tungt å tenke på at det er siste. Trodde jeg skulle føle meg ferdig, men det tror jeg aldri jeg vil gjøre. Prøver å nyte tiden helt og fullt, men kjenner det river i hjertet og tenke på at dette er siste<3
 
Venter nummer 2 og synes foreløpig at det holder i massevis. Om vi får et barn nummer 3 vil det i såfall bli om noen år. :)
 
Vi har alltid snakke om å få fem barn. Har nå fått nr 4 som er 3 1/2 mnd. Tenkte det var nok. Men kjenner meg ikke ferdig, så vi vil ha nr. 5 som vi tenkte :) Håper jeg føler meg ferdig etter det:p
 
Back
Topp