Er du fadder?

Jeg er ikke fadder, har veldig lyst te det men vet ikke hva sambo sier te det.

Ja, jeg har vært SOS-barnebyfadder i mange år nå for en jente i India. Jeg er så stolt av henne.

Anjalef: du må reklamere godt til samboeren din å si at det faktisk koster bare halvparten av prisen du betaler i måneden fordi du får igjen på skatten når du gir (halve beløpet synes jeg å huske). Det er også veldig givende å se at man hjelper et barn til å få et bedre liv. Det er jo også en gave til  Marcus å få ta del i fadderskapet etterhvert som han forstår mer.

jeg var fadder for en gutt fra Guatemala fra han var 10 til han ble "voksen" (man betaler for dem til de blir 16 eller 17 tror jeg). Da jeg gikk gravid meldte jeg meg som fadder igjen, og fikk en jente fra Equador (eller noe... husker plutselig ikke) bare et par uker etter at JOhanna ble født, så det har jeg tenkt skal være Johanna sin faddersøster... begge barna er gjennom SOS barnebyer

Jeg kan anbefale SOS-barnebyer, millesmamma. Jeg har ingenting negativt å si om fadderskapet og de har veldig god prosent med tanke på at pengene går til barna og ikke til mye annet. Man får også info om barnet og barnebyen, bilder og brev. Det er supert![8D]

Er ikke det enda, men skal bli det når snuppa er stor nok til å forstå noe av det.
Da skal "hun" få bli fadder.
Ellers støtter vi alltid ved TV aksjoner osv...

Back
Topp