Er du et sol menneske??

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Liker du å sole deg eller hater du det?? :)

Jeg ELSKER sol!!

Nei, jeg liker ikke sola. Liker overskya jeg. Mye lettere og bedre å være ute, uten å daue av varmen.
Pluss at både hester og hunder blir så keie i varmen :)

Jeg soler meg så mye jeg kan. Jeg hadde mitt eget solarium helt til i går, da gikk det på søpla pga flyttingemoticon

Jeg holder meg helst innendørs, foran vifta eller airconditionet når det blir for varmt. Ellers søker jeg tilflukt i skyggen.
Jeg foretrekker overskyet vær, uten alt for mye hete. Men favorittværet mitt er regnvær (ikke om vinteren da).
Jeg elsker å sitte tørrt og kose meg med lukten, lyden og synet av en plaskskur.

Litt midt i mellom. Men er det for varmt orker jeg ikke sola og er i skyggen heller.

Dessuten smører jeg meg altid, og sola er skadelig hvis det blir for mye. Rynker og dårlig hud og annet faenskap..

Svare "Annet" jeg....
Jeg soler meg aldri,men er vedig glad i varme dager... Deilig å sitte i skyggen å la humlen suse .
Men jeg tåler ikke å få sol på meg,derfor vil jeg helst ha skyer. Er så slitsomt å smøre med solfaktor 50 hele tiden!!
Når det er skyet holder det med faktor 30 og en caps.
Men det er imelig tragisk egentlig.. Av alle ting man er allergiske for i våre dager,så er jeg altså allergisk mot SOL!!
(Har SLE ,for de som lurer på hvordan man blir allergisk mot soen...)

Back
Topp