Er du et scrappe/hobbyrotehode?

tullmusa

Forumet er livet
DET ER JEG!!

Jeg tenkte at jeg pinade skulle sette meg ned å få ferdig noen julegaver, men hva møter meg? Jo, et bord nedlesset i alt mulig slags rot og drit![&:]
Når jeg er ferdig å rydde, så har jeg plutselig ikke tid lenger.. Bææh! Typisk når sambo har rydda! Da hiver han alt han ikke vet hvor skal være i huset oppå pulten.. Hmmrf![>:]

Jaja, det er bare å brette opp armene å rydde, så er det klart til neste gang jeg får ånden over meg. Kan jo ikke klandre han for at han er så "flink" å rydde. [:)][;)]

kaller det kreativt kaos jeg![:D] Høres så mye bedre ut en rot[:D][:D]

Hmm.. Nå har jo jeg skrevet at det er sambo som er rotehodet. Hehe! Men under alt ikke-hobby-rot, så ligger det strødd med scrappestæsj. [:D]

Jeg prøver nå å rydde mellom hvert prosjekt da. Starter på ny frisk. [:D]

Er nok det ja.... flyter ganske godt til tider på spisestuebordet som er min scrappeplass[8|] Men håper på at eg skal få meir orden i sakene når vi flytter inn i den nye leiligheten og eg får meg egen scrappekrok[:)]

ORIGINAL: tullmusa

Hmm.. Nå har jo jeg skrevet at det er sambo som er rotehodet. Hehe! Men under alt ikke-hobby-rot, så ligger det strødd med scrappestæsj. [:D]

Jeg prøver nå å rydde mellom hvert prosjekt da. Starter på ny frisk. [:D]

eh...hmmmm...gikk visst litt fort der ja...men her trengs ingen sambo til å rote til scrappepulten, ser ut som et lynnedslag alltid...men det funker for meg![:D]

skulle gjerne vært et rote-hobbyscrappehode jeg, for når jeg først har funnet frem ting er det et salig rot... men jeg sitter på spisestuen, og bordet bruker vi til alle måltider, så jeg må rydde bort for hver gang... så da blir det til at jeg ikke scrapper så mye som jeg egentlig skulle ønske... Tror jeg må få laget meg noe på loftet jeg, så jeg kan holde på litt der oppe...

jeg har på en måte litt orden...føler jeg [:D] har okkupert spiseborde i stua... kaller det kontoret mitt [;)] her har jeg ting og tang i sånn nogenlunde system...i bokser og skuffer, på en stol + i en kommode ved siden av.
skulle gjerne hatt eget scrapperom!!!!

men nå gjør jeg det (som regel [8D]) sånn at etter hver scrappeøkt så kaster jeg alt som kastes skal og rydder ting på plass så det ikke flyter over. For da er det mye hyggeligere å ta sats igjen [:)]

ORIGINAL: Lotten

kaller det kreativt kaos jeg![:D] Høres så mye bedre ut en rot[:D][:D]

Signerer

Back
Topp