Er du engasjert i nyheiter?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Sidan vi har ei utfordring gåande der det skal startast ein del trådar, og ikkje minst svarast på ein del, så kvifor ikkje stikke innom vårt nyaste underforum: Nyhetsredaksjonen og diskutere litt? :-)

Er nok ikke engasjert i nyheter i det hele tatt, blir bare deprimert :p
Mannen derimot sjekker flere aviser på nett flere ganger daglig :)

Tja, det spørs, syns nyhetene er lagt opp på en utrolig tragisk måte for tiden, i dag tidlig når jeg sjekket vg var nye iphone7 og russisk flagg på paralympics det store, mens det med betydelig mindre skrift øenger nede sto om "død person funnet" osv... Sorteringen av nyheter er jeg ikke noe fan av for å si det sånn.

Prøver så godt jeg kan å holde meg oppdatert, men jeg er dårlig. Jeg er innom nettaviser daglig og får med meg overskriftene og leser de viktigste og det er kun om jeg har tid, med mindre det er drit viktig.

Leser vg daglig. Men er vel ikke akkurat så engasjert..

Scanner over nettavisene, klarer meg stort sett greit. Leser sakene som engasjerer uten å gjøre at jeg får lyst til å stikke fingrene i ørene og sette meg i et hjørne og nynne, fordi det skjer så mye galt at jeg ikke klarer å ta det inn over meg.

Nei, prøver å unngå det.. Særlig når jeg er gravid. Blir helt klein av nyheter da. Særlig sånne fæle ting! Å får ikke sove om natten å begynner å tenke på hvor fæl jeg er som setter barn til verden i denne verden osv.

Jeg er engasjert i nyheter, men syns ikke det gir meg noe særlig å diskutere det egentlig :p

Når det gjelder underforumet, så er jeg ikke noe fan av dem, orker ikke lete rundt for å følge med på alt. Er så mange underforum...

Raider alle nettaviser flere ganger om dagen :) viktig å holde seg oppdatert syns jeg.

Nei,fikser ikke se på nyheter. Har ikke gjort det på mange år. Blir altfor lei meg...

Tja, prøver å følge med på nyheter innen mitt fagfelt:skole og utdanning. Men alt som handler om krig, jeg får det med meg, men klarer ikke sette meg inn i det.

Back
Topp