Er du en....

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
handywoman? ;)

Denne uken har jeg vært i siget. Det er jo ikke til å legge skjul på at mannen ikke er en av de raskeste medlemmene i klubben og jeg er vel en av de som helst ville ha gjort ting i går. Så nå har jeg tatt saken i egne hender og det gikk fint som bare av det! :)
Jeg sprikra og skrudde opp blant annet;

1374220_10151904251760708_1872830048_n.jpg

Barneknagger

1380832_10151902245525708_933089978_n.jpg

Speil på kjøkkenet

og sist men ikke minst monterte jeg trapp med oppbevaring under til prinsessa;

1384134_10151904126655708_876910069_n.jpg

1380726_10151904194105708_1641561777_n.jpg

Man får jo en følelse av å være selvstendig + mestringsfølelse når man klarer sånt på egenhånd - i alle fall jeg!

Så er du handy? :)

Jeg er mye mer handy enn mannen! Her er d jeg som monterer, maler, tapetserer og henger opp ting ;) Han har ti tommeltotter, men er god på mye annet heldigvis :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Så flink:-) jeg kan hvis jeg vil, men har en veldig handyman som ordner opp:-) syns det er litt moro å være litt handy selv av og til, men det er ofte mye annet kjedelig som må gjøres:-P vaske, rydde, leke med lille osv.. hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så flink:-) jeg kan hvis jeg vil, men har en veldig handyman som ordner opp:-) syns det er litt moro å være litt handy selv av og til, men det er ofte mye annet kjedelig som må gjøres:-P vaske, rydde, leke med lille osv.. hehe

Når jeg leste det virket det som det var kjedelig å leke med lille, det ble bare feil skrevet:-P

Så flink du har vært!:) Skikkelig handywoman:D Kjenner meg igjen i trege mannfolk;););) Men det er vel helst småtingene han drøyer, for han har vært kjempeflink med større prosjekter i høst/sommer: Malt garasjen, beiset terrassen, lagt nesten 50 kvadratmeter med steinsti og nå er han nesten ferdig med å gjøre tuna klar for asfaltering:) Så han er jo kjempeflink:) Men tror muligens jeg også må plukke opp hammeren innendørs snart:P

Wow! Kjenner igjen at det er moro å ha klart det etterpå :-) husker jeg skrudde inn innhold i garderobeskapet og monterte kjøkkenfronter da vi flytta inn her. Mens han var på et eller anna. Var egentlig sur da jeg begynte, men ble såå happy og stolt etterpå ;-) fortsatt etter to år må jeg av og til påpeke at JEG klarte det ;-) hehe!

Så, jeg er ikke redd for å ta i en drill, sparkelspade og malekost, meeen tar ofte enkleste utvei og maser mannen i gang først hvis det går ;-) hihi!

Men jammen ikke verst å ha rukket det du har gjort samtidig som du ordner baby :-)

Så flink :)
Ingen ting er som den følelsen av å ha gjort det selv ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jepp eg e handy! Ska en ha gjort noe må en gjøre det sjøl ;) hihi

Jente 27.07.13 <3

Så flenk du e :)
Handy å handy, æ prøve nå å gjørra det som må t. Mainn min e suuuper træg. Han e frøktelig flenk å nøye men e meir glad i tven ein å start å et prosjekt :p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Så flink du er :) jeg er handy, er nok noe av det eneste jeg er flink til haha ;) mannen er snekker så er ikke det at han ikke er handy han kan egentlig alt , meeen han er såååå treg. Å han vet jeg klarer selv så da gjør det ikke noe om han ikke fikser for jeg fikser selv :)

❤gutt født 27/6❤

Så flink du er! Jeg er ikke særlig handy, antageligvis fordi mannen er skikkelig handy man, og da får jeg bare han til å gjøre slikt. Jeg burde jo gjort noe selv også, for å lære meg det, men det har nå bare blitt slik.

Flink du er:-) Her er det også slik, skal man ha noe gjort kan man like gjerne gjøre det selv;-) Mannen har mye annet å gjøre, ikke er han særlig glad i altmuligarbeid heller. Så da er det bedre å gjøre det selv, og dermed slippe sutring og klaging:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp