Er du en tigermamma?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Oh jess :-) Har fått masse de siste ukene. Trøster meg med at de blir lyse etterhvert ;-)

Ja, jeg har fått noen nederst på magen. Mannen er storfornøyd med at kona begynner å bli stripete :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei. Fikk ingen med nr en så håper jeg slipper nå å XD uke 32 i dag.. Men kommer de så kommer de

De har vært der lenge. Bryr meg mitt en viss plass.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei fikk ikke sist heller. Bryr meg ikke om det kommer noen da.

Næi, men regner med de kommer snart. Fikk de i uke 37 sist gang!

Jepp. Mannen oppdaga de da vi var på ferie i juni, de er nemlig så langt ned at jeg ikke ser dem annet enn i helfigurspeil. Han lå på senga på hotellrommet og så dem. Det gjør meg ingenting, magen min har jeg aldri likt uansett, nesten så jeg liker den bedre nå som jeg har en grunn for å ha bollemage :P

Har fått strekkmerker på musa også da :S Det er litt rarere og jeg kunne godt vært uten :P Men det er som det er. Blir spennende å se om jeg får noen rundt navelen, vi synes liksom at jeg har antydninger, men har ikke dukka opp enda :)

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, å trur ikkje da kjeme nåken heller.
Har ein heil drøss av gamle strekkmerke ette eg va sykelig overvektig, så trur huden har meir enn nok å gå på ;)

Såg dinne på face her en dag å måtte bære lagre den ♡ her he ej fått litt tigerstripe, men hadde nåken frå før so bryr mej fint lite :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407248109094.jpg
    1407248109094.jpg
    79,7 KB · Visninger: 55
Tror ikke jeg har fått noen enda. Blir spennende å se! Må jo si jeg håper å slippe, men det er virkelig mange andre ting som er viktigere! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uke 32, og ikke tegn til noen striper. Er blitt ganske stor, men håper jeg slipper unna... :P

Har ikke fått noen enda og skal være så ærlig å si at jeg synes det er kjipt om de skulle komme nå på tredje og siste barnet ;)

Jeg har veldig stor mage i uke 32 men ingen strekkemerker ennå. Grunnet til det kan være lange arr som jeg har på magen, den strekker ganske mye faktisk. Jeg vet at strekkemerker kan komme i det siste ukene når magen senker så vi får se.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp